Системна администрация от Friendly Geeks

Имате необходимост от професионална техническа помощ? Нашият FriendlyGeeks екип от системни администратори ще ви помогнат за администрирането и техническото обезпечаване на услугите ви. Можете да изберете почасова или абонаментна техническа поддръжка в зависимост от вашите нужди или проект. 24/7 надеждна поддръжка, бърза реакция и професионализъм, са ключови компоненти когато бизнес процесите ви зависят от достъпността на хостинг услугите.

Нашите Системни администратори и сертифицирани cPanel специалисти от екип Техническа поддръжка ще се погрижат за администрирането на вашия хостинг, наета или виртуална машина. Можете да изберете един от следните видове Техническа поддръжка, в зависимост от използваната от вас услуга и текущите ви нужди.

Friendly Geeks

Почасова техническа поддръжка

Можете да се възползвате от почасова техническа поддръжка, в случай на необходимост от своевременна намеса или помощ за неочаквано възникнал проблем с вашия cloud или нает сървър, както и за краткосрочни технически казуси като одит на сървър, инсталиране на специфичен модул, проверка на сигурността и др. Почасовата техническа поддръжка се отнася до инсталиране, конфигуриране и администриране на вашия нает сървър или cloud, но не включва коригиране на грешки във вашия софтуер или неговото оптимизиране.

Почасовата техническа поддръжка се заплаща на започнат технически час, като наш Системен администратор предварително ще ви уведоми за сложността на вашето техническо запитване, причината за възникналия проблем, вариантите за отстраняването му и колко технически часа ще отнеме.

Абонаментна техническа поддръжка

Bobby - Geek since 2004 ICN.Bg предлага абонаментна техническа поддръжка за всички ползватели на cloud или наети сървъри, които не са експерти в IT областта или не разполагат със системни администратори в екипа си. Абонаментната техническа поддръжка включва до 6 технически часа месечно, в рамките на които наш системен администратор ще ви съдейства за всички възникнали въпроси и проблеми по инсталиране, конфигуриране и преконфигуриране на машината ви.

Към всеки абонамент за Системна администрация получавате безплатен 24/7 Проактивен мониторинг на компонент по ваш избор - Network, Уеб сървър, CPU натоварване , RBL blacklist, Telnet или др.

УслугаЦена.
Почасова техническа поддръжка42 лв./започнат технически часПоръчай
Абонаментна техническа поддръжка при cloud*47.40 лв./м.Поръчай
Абонаментна техническа поддръжка при нает сървър*82.80 лв./м.Поръчай
24/7 Moниторинг на cloud/нает сървър9.20 лв./м.Поръчай
24/7 Проактивен мoниторинг на cloud/нает сървър30.00 лв./м.Поръчай

Към всеки абонамент за Системна администрация получавате безплатен 24/7 Проактивен мониторинг на компонент по ваш избор - Network, Уеб сървър, CPU натоварване , RBL blacklist, Telnet или др.

Всеки абонаментен план не може да надхвърля 6/шест/ технически часа на месец.

Като част от техническата поддръжка, ICN.Bg предлага:

  • инсталация и миграция на сървър;
  • инсталиране на уеб сървър и бази данни;
  • инсталиране и настройка на мейл сървър;
  • инсталиране и настройка на различни frameworks;
  • проверка за съмнителни файлове на сървъра;
  • съдействие при хакнат сървър и компрометирани приложения;
  • изчистване на хакнати приложения;
  • цялостна защита на сървъра, вкл. срещу Bruteforсе атаки;
  • обновяване към по-висока версия на използвани услуги (PHP, MySQL, Apache);
  • инсталиране на контролен панел;
  • инсталиране на SSL сертификат;
  • обновяване на текущо използвани услуги и приложения;
  • оптимизация на Apache, Exim, PHP и др.
  • настройка и конфигурация на сървърни ферми и др.