Системна администрация от FriendlyGeeks

Имате необходимост от професионална техническа помощ? Нашият FriendlyGeeks екип от системни администратори ще се погрижи за администрирането и техническото обезпечаване на услугите ви. Можете да изберете почасова или абонаментна техническа поддръжка в зависимост от Вашите нужди или проект. 24/7 надеждна поддръжка, бърза реакция и професионализъм, са ключови компоненти, когато бизнес процесите Ви зависят от достъпността на хостинг услугите.

Системна администрация

Цялостна поддръжка за Вашия онлайн проект

  • 24/7 Техническа поддръжка
  • Сертифицирани Системни администратори
  • Безплатна професионална консултация
Икона на Basic

Basic Абонаментна Техническа Поддръжка

Всичко необходимо за сигурността и достъпността на Вашия проект.

90,00 лв. на месец

  • 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност. 24/7 мониторинг
  • Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация. 4 включени часа
  • Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост. 45 минути резервирано време
  • Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg. Поддръжка по мейл
  • Linux — Поддръжка на Linux операционна система. Linux поддръжка
  • Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра. Месечен доклад
  • Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението. Месечен ъпдейт
  • Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер. Проверка на сигурността
  • Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости. Patch на уязвимости - Моментално се извършва
  • Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента. Време за реакция - Ниско - Отговор до 24 часа
  • Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност. Време за реакция - Средно - Отговор до 2 часа
  • Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен. Време за реакция - Високо - Отговор до 30 мин.

Икона на Premium

Premium Абонаментна Техническа Поддръжка

Подходящ за Вашия растящ онлайн бизнес.

240,00 лв. на месец

  • 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност. 24/7 мониторинг
  • Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация. 6 включени часа
  • Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост. 90 минути резервирано време
  • Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg. Поддръжка по мейл
  • Linux — Поддръжка на Linux операционна система. Linux поддръжка
  • Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра. Месечен доклад
  • Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението. Месечен ъпдейт
  • Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер. Проверка на сигурността
  • Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости. Patch на уязвимости - В предварително определено време
  • Поддръжка по телефона - Получавате пълно съдействие по телефона от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на телефон 0700 30070. Поддръжка по телефона Yes
  • Месечна поддръжка - Профилактиката на сървъра е ръчна, планирана проверка от квалифициран инженер и цели да оптимизира работата на сървъра при необходимост и техническа възможност. Месечна поддръжка Yes
  • Changelog доклад - Изпращане на списък с всички промени, направени по инфраструктурата с час, дата, служител и описание. Changelog доклад Yes
  • Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента. Време за реакция - Ниско - Отговор до 12 часа
  • Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност. Време за реакция - Средно - Отговор до 1 час
  • Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен. Време за реакция - Високо - Отговор до 15 мин.

Икона на Corporate

Corporate Абонаментна Техническа Поддръжка

При нужда от персонално изготвена оферта за администратиране на Вашия голям онлайн проект или оборудване, свържете се с нас!

При запитване

  • 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност. 24/7 мониторинг
  • Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация. Включени часове - По договаряне
  • Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост. Минути резервирано време - По договаряне
  • Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg. Поддръжка по мейл
  • Linux — Поддръжка на Linux операционна система. Linux поддръжка
  • Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра. Месечен доклад
  • Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението. Месечен ъпдейт
  • Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер. Проверка на сигурността
  • Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости. Patch на уязвимости - След одобрение
  • Поддръжка по телефона - Получавате пълно съдействие по телефона от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на телефон 0700 30070. Поддръжка по телефона Yes
  • Windows— Поддръжка на Windows операционна система. Windows поддръжка Yes
  • Месечна поддръжка - Профилактиката на сървъра е ръчна, планирана проверка от квалифициран инженер и цели да оптимизира работата на сървъра при необходимост и техническа възможност. Месечна поддръжка Yes
  • Changelog доклад - Изпращане на списък с всички промени, направени по инфраструктурата с час, дата, служител и описание. Changelog доклад Yes
  • Поддръжка по канал по избор - Получавате пълно съдействие по канал по Ваш избор от нашите FriendlyGeeks специалисти. Поддръжка по канал по избор Yes
  • Storage Equipment - Поддръжка на SAN и NAS устройства от нашия FriendlyGeeks екип. Storage Equipment Yes
  • Network Equipment - Доверете се на нашите FriendlyGeeks специалисти за Вашите мрежови устройства. Network Equipment Yes
  • ITIL v4 - Модел на работа и добри практики за управлението на IT услуги, които нашият FriendlyGeeks екип спазва. ITIL v4 Yes
  • Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента. Време за реакция - Ниско - По договаряне
  • Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност. Време за реакция - Средно - По договаряне
  • Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен. Време за реакция - Високо - По договаряне

Системна администрация без абонамент

Възползвайте се от почасова професионална техническа поддръжка, в случай на необходимост от своевременна намеса или помощ за неочаквано възникнал проблем с Вашия cloud или нает сървър, както и за краткосрочни технически казуси.

УслугаЦенаВреме за реакция.
Консултация по проектБезплатно-Изпрати запитване
Технически час60.00 лв./започнат часдо 24 часаПоръчай
Спешен технически час156.00 лв./започнат часдо 30 минутиПоръчай
Технически час - пакет х3150.00 лв./3 часадо 24 часаПоръчай
Технически час - пакет х5210.00 лв./5 часадо 24 часаПоръчай

При нужда от използване на спешен технически час при наличие на пакет, ползваната услуга се таксува като 3 технически часа.

Екип от сертифицирани специалисти ще се грижи за проекта Ви

  • cPanel!
  • LPIC 3
  • CCNA
  • RedHat
  • AWS

Заявете безплатна консултация от ICN.Bg

Попълнете необходимите данни във формата и ние ще се свържем с Вас, за да открием най-доброто решение за Вас и Вашия бизнес проект!

Контакти