Системна администрация от FriendlyGeeks

Имате необходимост от професионална техническа помощ? Нашият FriendlyGeeks екип от системни администратори ще се погрижи за администрирането и техническото обезпечаване на услугите ви. Можете да изберете почасова или абонаментна техническа поддръжка в зависимост от Вашите нужди или проект. 24/7 надеждна поддръжка, бърза реакция и професионализъм, са ключови компоненти, когато бизнес процесите Ви зависят от достъпността на хостинг услугите.

Системна администрация

Цялостна поддръжка за Вашия онлайн проект

  • 24/7 Техническа поддръжка
  • Сертифицирани Системни администратори
  • Безплатна професионална консултация
Икона на Basic

Basic Абонаментна Техническа Поддръжка

Всичко необходимо за сигурността и достъпността на Вашия проект.

90,00лв./на месец

  • 24/7 мониторинг 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност.
  • 4 включени часа Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация.
  • 45 минути резервирано време Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост.
  • Поддръжка по мейл Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg.
  • Linux поддръжка Linux — Поддръжка на Linux операционна система.
  • Месечен доклад Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра.
  • Месечен ъпдейт Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението.
  • Проверка на сигурността Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер.
  • Patch на уязвимости - Моментално се извършва Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости.
  • Време за реакция - Ниско - Отговор до 24 часа Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента.
  • Време за реакция - Средно - Отговор до 2 часа Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност.
  • Време за реакция - Високо - Отговор до 30 мин. Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен.

Икона на Premium

Premium Абонаментна Техническа Поддръжка

Подходящ за Вашия растящ онлайн бизнес.

240,00лв./на месец

  • 24/7 мониторинг 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност.
  • 6 включени часа Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация.
  • 90 минути резервирано време Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост.
  • Поддръжка по мейл Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg.
  • Linux поддръжка Linux — Поддръжка на Linux операционна система.
  • Месечен доклад Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра.
  • Месечен ъпдейт Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението.
  • Проверка на сигурността Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер.
  • Patch на уязвимости - В предварително определено време Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости.
  • Поддръжка по телефона Поддръжка по телефона - Получавате пълно съдействие по телефона от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на телефон 0700 30070.
  • Месечна поддръжка Месечна поддръжка - Профилактиката на сървъра е ръчна, планирана проверка от квалифициран инженер и цели да оптимизира работата на сървъра при необходимост и техническа възможност.
  • Changelog доклад Changelog доклад - Изпращане на списък с всички промени, направени по инфраструктурата с час, дата, служител и описание.
  • Време за реакция - Ниско - Отговор до 12 часа Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента.
  • Време за реакция - Средно - Отговор до 1 час Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност.
  • Време за реакция - Високо - Отговор до 15 мин. Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен.

Икона на Corporate

Corporate Абонаментна Техническа Поддръжка

При нужда от персонално изготвена оферта за администратиране на Вашия голям онлайн проект или оборудване, свържете се с нас!

При запитване

  • 24/7 мониторинг 24/7 Мониторинг — Ние правим постоянен мониторинг на сървъра, който администрираме и следим неговата работоспособност.
  • Включени часове - По договаряне Включени часове — Това е броят на часовете, които са включени към съответния план системна администрация.
  • Минути резервирано време - По договаряне Резервирано време — Резервирано време от включените в плана часове, през което нашият FriendlyGeeks екип извършва профилактика на сървъра, ъпдейт на дадена услуга или patch при някоя уязвимост.
  • Поддръжка по мейл Поддръжка по мейл - Получавате пълно съдействие по мейл от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на имейл support@icn.bg.
  • Linux поддръжка Linux — Поддръжка на Linux операционна система.
  • Месечен доклад Месечен доклад - Автоматичен репорт от мониторинг системата. Включващ информация за текущото състояние на сървъра, availability за месеца по услуги, както и обобщение за използваните ресурси на сървъра.
  • Месечен ъпдейт Месечен ъпдейт - Автоматично обновление на софтуера на сървъра до последна стабилна версия на компонентите на операционната система с ръчна проверка за състоянието на сървъра след обновлението.
  • Проверка на сигурността Проверка на сигурността - При сигнал за проблем със сигурността, възможна уязвимост, атака или друг тип проблем със сигурността, се прави анализ на инсталирания софтуер.
  • Patch на уязвимости - След одобрение Patch на уязвимост — Извършване на ъпдейт на пакети от операционната система, за които има репортнати уязвимости.
  • Поддръжка по телефона Поддръжка по телефона - Получавате пълно съдействие по телефона от нашите FriendlyGeeks специалисти. Можете да се свърже с нас по всяко време на телефон 0700 30070.
  • Windows поддръжка Windows— Поддръжка на Windows операционна система.
  • Месечна поддръжка Месечна поддръжка - Профилактиката на сървъра е ръчна, планирана проверка от квалифициран инженер и цели да оптимизира работата на сървъра при необходимост и техническа възможност.
  • Changelog доклад Changelog доклад - Изпращане на списък с всички промени, направени по инфраструктурата с час, дата, служител и описание.
  • Поддръжка по канал по избор Поддръжка по канал по избор - Получавате пълно съдействие по канал по Ваш избор от нашите FriendlyGeeks специалисти.
  • Storage Equipment Storage Equipment - Поддръжка на SAN и NAS устройства от нашия FriendlyGeeks екип.
  • Network Equipment Network Equipment - Доверете се на нашите FriendlyGeeks специалисти за Вашите мрежови устройства.
  • ITIL v4 ITIL v4 - Модел на работа и добри практики за управлението на IT услуги, които нашият FriendlyGeeks екип спазва.
  • Време за реакция - Ниско - По договаряне Ниска степен на важност - Услугите работят коректно. Необходима е техническа помощ или някоя функционалност не отговаря на изискванията на клиента.
  • Време за реакция - Средно - По договаряне Средна степен на важност - Услугите са достъпни, но с липсваща функционалност, с неправилно поведение или нарушена производителност.
  • Време за реакция - Високо - По договаряне Висока степен на важност - Сериозен проблем, при който услугите не функционират или самият сървър е недостъпен.

Системна администрация без абонамент

Възползвайте се от почасова професионална техническа поддръжка, в случай на необходимост от своевременна намеса или помощ за неочаквано възникнал проблем с Вашия cloud или нает сървър, както и за краткосрочни технически казуси.

УслугаЦенаВреме за реакция.
Консултация по проектБезплатно-Изпрати запитване
Технически час60.00 лв./започнат часдо 24 часаПоръчай
Спешен технически час156.00 лв./започнат часдо 30 минутиПоръчай
Технически час - пакет х3150.00 лв./3 часадо 24 часаПоръчай
Технически час - пакет х5210.00 лв./5 часадо 24 часаПоръчай

При нужда от използване на спешен технически час при наличие на пакет, ползваната услуга се таксува като 3 технически часа.

Екип от сертифицирани специалисти ще се грижи за проекта Ви

  • cPanel!
  • LPIC 3
  • CCNA
  • RedHat
  • AWS

Заявете безплатна консултация от ICN.Bg

Попълнете необходимите данни във формата и ние ще се свържем с Вас, за да открием най-доброто решение за Вас и Вашия бизнес проект!

Контакти