Новини

Новият cMailPro – нова тема и функционалности в най-добрия бизнес имейл в България

Новият cMailPro – нова тема и функционалности в най-добрия бизнес имейл в България

Професионалната имейл платформа cMailPro се сдоби с изцяло нов ъпдейт, с който тя е още по-удобна за вас и вашия бизнес. За да я направим по-добра внедрихме нови полезни функционалности, които ще ви помогнат да оптимизирате още повече работните си процеси и да организирате по-добре своето време.

Ефективната комуникация е в основата на всеки успешен бизнес. С нейна помощ ще позволите добрите ви идеи да се развият в работещ модел, с който да реализирате още по-големи печалби и да привлечете още повече клиенти. За целта имате нужда от професионален бизнес ориентиран продукт, който ще намали бюджета ви за комуникационните ви нужди. В помощ на всеки бизнес идва cMailPro – бизнес имейл платформа, създадена от хостинг компания ICN.Bg.

Уникалната за България UCaaS услуга cMailPro обединява в себе си множество комуникационни канали и полезни функционалности, като криптиран имейл и чат, календари, бележки, управление на контакти, управление на задачи, съхранение и споделяне на файлове и други.

От ICN.Bg предлагаме хостинг на изгодна цена, като непрекъснато подобряваме корпоративното имейл решение cMailPro, за да може да отговори на нарастващите нужди на съвременния онлайн бизнес. С цел да я направим още по-добра, ние непрекъснато инвестираме в нейното оптимизиране и внедряване на допълнителни защити и функционалности. Вижте повече за новите функционалности на бизнес имейл платформата cMailPro!

cMailPro има изцяло нов контролен панел

Услугата има нов контролен панел и вече не използва стандартния cPanel. Можете да достъпите своя бизнес имейл директно през потребителския си акаунт в ICN.Bg: my.icn.bg. Така всички ваши услуги, които използвате при нас, са вече на едно място и не се налага да се логвате в различни платформи, за да ги управлявате. Можете по-лесно да настройвате своите имеил акаунти, имейл групи, както и имате детайлни статистики в новия панел, като брой изпратени/получени писма и други. Разполагате още с повече опции за управление на пощите си и нови функционалности, които не бяха налични досега.

cMailPro new panel - нов панел за управление платформата

Нови функционалности в бизнес имейл услугата cMailPro

  • Залагане на домейн псевдоними

Какво ново: С помощта на домейн псевдонимите можете да свържете всички фирмени домейни към една поща и да управлявате комуникацията си от там.

Как ви помага: Ако имате домейн yoursite.com към който имате пощи (office@yoursite.com), но искате да използвате и домейна с друго разширение (yoursite.net), можете да го добавите като псевдоним към услугата. Така office@yoursite.com и office@yoursite.net ще се обслужват от една и съща пощенска кутия.

cMailPro new panel - създаване на домейн псевдоними

  • Залагане на мейл акаунт псевдоними

Какво ново: С помощта на имейл акаунт псевдонимите можете да насочвате няколко имена към един пощенски акаунт – n.staneva@yoursite.com, nora.staneva@yoursite.com, nora@yoursite.com или office@yoursite.com.

Как ви помага: Можете да използвате акаунт псевдонимите за определени цели - като фирмен контакт за връзка на сайта си, бизнес комуникация с клиенти или за вътрешно фирмена комуникация.

cMailPro new panel - създаване на имейл псевдоними

  • Създаване на имейл правила

Какво ново: С помощта на имейл правилата, можете да направите настройки, с които да управлявате входящата и изходящата си поща според нуждите и целите.

Как ви помага: Ако сте се абонирали за онлайн вестник или списание, можете да настроите всички имейли, които идват от техния домейн да влизат в определена папка. В друг случай можете да настроите всички системни мейли, които получавате за дадена платформа да влизат в зададена папка, за да не задръстват Inbox частта на вашата поща. Така няма да се налага да ги изтривате и ще имате бърз достъп до тях, когато трябва да ги прегледате.

cMailPro new panel - създаване на имейл правила

Разполагате с три правила за сортиране на входящата си поща: “From”(от кой идва имейла), “To”(до кого изпращате) и “Subject” (тема на писмото).

Създадените правила със зададено сортиране “To” са много удобни, когато имате много голяма изходяща кореспонденция и можете да разделите имейлите към колегите си и тези с партньори и клиенти.

Можете да зададете няколко правила (Actions) за управление на входящата поща: „Delete It“(Изтривате всички писма, които отговарят на правилото за сортиране, което сте задали), "Mark as Read" (Маркирате като прочетени всички писма, които отговарят на правилото за сортиране, което сте задали), "Flag It" ( Маркирате като важни всички писма, които отговарят на правилото за сортиране, което сте задали) или "Move to Mailbox" (Премествате в зададена папка всички писма, които отговарят на правилото за сортиране, което сте задали).

В cMailPro можете да създавате множество папки, с които да управлявате и подреждате своята входяща и изходяща поща според вашите нужди и цели.

  • Създаване на съобщение при отсъствие

Какво ново: С помощта на автоматичните съобщения при отсъствие, можете да уведомите всички ваши кореспонденти за вашето отсъствие и че няма да сте активен за определен от вас период от време.

Как ви помага: Можете да настройвате автоматични съобщение, които да се изпращат, когато излизате в отпуск или болничен. Така кореспондентът ви ще получи имейл от вас, в който вие можете да опишете дните, в които вие няма да сте на линия и друг контакт на ваш колега, с който могат да се свържат при нужда.

cMailPro new panel - създаване на съобщение за отсъствие

  • Мониторинг на достъпа до услугата

Какво ново: С помощта на мониторинг на достъпа до услугата cMailPro, можете да виждате история на вход в системата и да управлявате свързаните устройства.

Как ви помага: Можете да виждате всички мобилни устройства, които са се свързали към вашите акаунти посредством ActiveSync (мрежови протокол за синхронизация) и да ги управлявате. Mожете да откажете достъп до дадено устройство и да изтривате цялата синхронизирана информация на телефона през контролния панел на cMailPro при загуба на устройството.

  • Генериране на статистика

Какво ново: Виждате статистика за ползването на услугата cMailPro

Как ви помага: С помощта на статистиката, която платформата генерира през цялото време, можете да видите данни за вашите потребителски акаунти и за състоянието на пощите ви - последно вписване на акаунт, последен грешен логин на акаунт, брой получени/изпратени мейли, дисково пространство и т.н.

cMailPro new panel - генериране на статистика

cMailPro управлява всеки ден комуникацията на стотици фирми и организации в страната. Изберете и вие надеждна и сигурна комуникация със cMailPro професионален имейл от ICN.Bg!

Още полезни статии за бизнес имейл платформа cMailPro:

Обикновена имейл услуга vs. cMailPro: По какво се различават?

Ограничения и лимити при използване на cMailPro

cMailPro Premium и Basic акаунти - как да изберете план?

Настройка на поща към акаунт със cMailPro услуга - Android устройство

С какъв имейл клиент мога да използвам cMailPro?

Етикети: #имейл #мейл-услуга #бизнес-имейл #ucaas #комуникационно-решение #cmailpro #електронна-поща #имейл-статистика #потребителски-панел #icnbg #hosting #хостинг #имаил #майл