1. Начало
  2. Имейл
  3. Бизнес имейл (cMailPro)
  4. Създаване на имейл акаунт (cMailPro)

Създаване на имейл акаунт (cMailPro)

За да създадете нов имейл акаунт в cMailPro, влезте в клиентския си профил и щракнете на Бизнес имейл (cMailPro) в главното меню.

В таблицата с услуги изберете Управление за конкретен план, ако сте закупили повече от един.

В раздел Пощи щракнете на Настройки.

За да създадете нова пощенска кутия, щракнете на бутона Добавяне на имейл акаунт.

Във формата въведете името на пощата и два пъти паролата за нея.

създаване на нов имейл адрес

Има изисквания по подразбиране за сигурността на паролата и cMailPro. Тя трябва да съдържа:

  • поне 8 символа;
  • поне една главна буква;
  • поне една цифра;
  • поне един специален символ.

Когато някое от изискванията не е изпълнено, системата показва предупреждение с червен цвят.

Изберете дали да има някакво ограничение на дисковата квота за имейл акаунта, или да е без ограничение.

Ако опцията за изпращане на мейл с настройките е активирана, на този имейл адрес ще бъде изпратено писмо с информация за мейл настройките, които е нужно да се направят в имейл клиента (програмата).

Щракнете на бутона Добави.

Новият имейл акаунт се добавя в таблицата със съществуващи акаунти.

панел с опции за управление на имейл акаунтите

Ако кликнете иконата със символ три точки се отваря меню, от което можете да изберете конкретна настройка, например Промяна на парола.

Обновена: 21.09.2022

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още