Начало > Помощен център > Споделен Хостинг Linux > Поща > MailChimp - създаване на безплатен акаунт

MailChimp - създаване на безплатен акаунт

Помощен център

MailChimp - създаване на безплатен акаунт

В поредица от статии ще ви покажем как може да използвате услугите на една от най-популярните компании за имейл маркетинг MailChimp. Статията е предназначена за уебмастери, които правят първите си стъпки в усвояването на имейл маркетинга като бизнес инструмент.

Защо препоръчваме Mailchimp на уебмастери, които започват работа с имейл бюлетин?

Mailchimp е:

  • безплатен до 2000 абонати и 10000 писма на месец;
  • една от най-лесните за работа системи за електронна поща;
  • изключително популярен и се интегрира безпроблемно с много (над триста) софтуерни продукти;

Mailchimp предоставя:

  • интуитивни дизайн инструменти;
  • готови шаблони и сегменти;
  • автоматизация с един клик;
  • вградени статистики и анализи за отчитане на резултатите от кампаниите в реално време;
  • инструменти за защита както на вашия профил, така и на данните на вашите клиенти;
  • компетентна техническа поддръжка;
  • подробна документация;

Регистриране на безплатен акаунт в MailChimp

В началната страница https://mailchimp.com/ кликнете бутона Sign Up Free в горния десен ъгъл и в новия екран попълнете вашия имейл, потребителско име и парола:

Попълване на имейл, потребител и парола

Има изисквания за сигурността на паролата, които системата автоматично проверява и посочва кое от тях не е изпълнено. Когато въведената парола е достатъчно сигурна се появява ново съобщение:

Сигурност на парола

Трябва да влезете в посочената поща и да потвърдите, че имате достъп до нея като кликнете бутона Activate Account:

Активиране на акаунта от контактния имейл

На следващия екран трябва да попълните reCaptcha проверка против автоматични регистрации:

reCaptcha проверка

Маркирайте безплатния план Free $0 и кликнете бутона Complete:

Избиране на безплатен план

MailChimp има вградени алгоритми за съдействие на потребителите на по-късен етап при изграждане на кампании и анализиране на резултатите, поради което се стреми да събере допълнителна информация за потребителя и неговия бизнес.

Въведете вашите име и фамилия:

Попълване на име и фамилия

Попълнете името на бюлетина, който ще изпращате и уеб адреса на сайта:

Попълване име на бюлетин и име на сайта

Mailchimp е американска компания и нейната платформа за електронна поща изпълнява изискванията на закона CAN-SPAM, който регулира търговските и маркетинговите имейли (повече информация https://mailchimp.com/help/anti-spam-requirements-for-email/). Едно от тези изисквания е имейл съобщенията да съдържат физически адрес на подателя или адрес на пощенска кутия:

Попълване на адрес

Колко абонати имате във вашия имейл списък:

Брой абонати в списък

Оттук може да свържете вашите акаунти в социалните мрежи с MailChimp (това може да бъде направено по-късно, затова в примера кликаме бутона Continue):

Свързване с акаунти в социални мрежи

Ако кликнете бутона ОК... системата ще ви зададе още няколко маркетингови въпроса. По-късно в статията ще се върнем на тях, засега кликнете линка Not right now:

Секция с маркетингови въпроси

Акаунта е готов (Ready, Fredie е шегичка). Може да маркирате двете полета ако се интересувате каква информация се публикува в тези бюлетини:

Завършване на регистрацията

В следващите четири стъпки MailChimp се старае да ви съдейства за създаване на първия имейл, импортиране на съществуващ списък с абонати и изпращане на съобщението. Пропускаме тези инструменти и кликаме линка I'll do this later или маркирания в изображенията бутон:

Отново системата ви напомня за маркетинговите въпроси, които желае да ви зададе. Ако и сега не желаете да предоставяте тази информация може да затворите страницата като кликнете знака (Х) в горния десен ъгъл.

За да имате представа какви са тези въпроси, преминахме през тези стъпки:

Начало на маркетинговите въпроси

Желаете ли клиентите да разговарят с ваш служител по телефона?

Разговор по телефон

Печелите ли от съдържанието на вашия сайт?

Печелите ли от сайта

Клиентите контактуват ли с бизнеса ви основно през софтуерни приложения?

Как контактувате с клиентите

Продавате ли продукти онлайн?

Извършвате ли онлайн продажби

Продавате ли абонаменти, продукти с отстъпка или резервации онлайн? Кой от изброените начини описва най-точно целите на вашия бизнес и източниците на печалба?

Целите на вашия бизнес

Тук MailChimp споделя защо събира тази информация: 'Сега след като знаем повече за вашия бизнес ще можем да ви препоръчаме най-добрите маркетинг решения в бъдеще'.

Край на въпросите

Сега вече всички стъпки по регистрацията са завършени и се зарежда началната страница на вашия акаунт:

Начална страница на акаунта

В следващата статия ще ви покажем как да импортирате списък с абонати в MailChimp и как да поставите форма за регистрация на нови абонати на вашия сайт.