Имейл пренасочване в cPanel
В тази статия ще ви покажем какво е имейл пренасочване, за какво служи и какви особености има при използване на тази функционалност.
Ако не знаете как да създадете пощенски акаунт в cPanel кликнете линка към помощната статия.
Нека приемем, че имате следните пощенски акаунти:
- icndemo@icndemo.net
- icndemo2@icndemo.net
Искаме да направим така, че всяко писмо получено в пощата icndemo@icndemo.net да се получава и в пощата icndemo2@icndemo.net.
За да конфигурираме пренасочването трябва да влезем в Контролния панел (cPanel) и в секция Email да кликнем линка Forwarders.
В панела за пренасочване Forwarders кликнете бутона Add Forwarder:
На следващата страница конфигурираме детайлите на самото пренасочване. В полето Address to Forward: въвеждаме името на имейл акаунта, чиито писма желаем да се пренасочват. От падащото меню Domain избираме домейна на имейл акаунта.
Панела Destination ни предоставя две възможности:
1. При избиране на радио бутона Forward to email address: в полето трябва да въведем името на имейл акаунта към който да се пренасочват писмата от акаунта, който конфигурирахме по-горе.
2. При избиране на радио бутона Discard and send an error ... полученото писмо ще бъде върнато на подателя със съобщението, което въведете в текстовото поле Failure Message.
Кликнете бутона Add Forwarder за да завършите конфигурирането. Текстово съобщение ще потвърди успешното създаване на пренсочването и то ще бъде добавено в таблицата Email Account Forwarders.