Емайл пренасочване в cPanel

Помощен център

Емайл пренасочване в cPanel

В тази статия ще ви покажем какво е имейл пренасочване, за какво служи и какви особености има при използване на тази функционалност.

Ако не знаете как да създадете пощенски акаунт в cPanel кликнете линка към помощната статия.

Нека приемем, че имате следните пощенски акаунти:

  • icndemo@icndemo.net
  • icndemo2@icndemo.net

Искаме да направим така, че всяко писмо получено в пощата icndemo@icndemo.net да се получава и в пощата icndemo2@icndemo.net

За да конфигурираме пренасочването трябва да влезем в Контролния панел (cPanel) и в секция Email да кликнем линка Forwarders

В панела за пренасочване Forwarders кликнете бутона Add Forwarder:

Създаване на имейл пренсочване в cPanel 

На следващата страница конфигурираме детайлите на самото пренасочване. В полето Address to Forward: въвеждаме името на имейл акаунта, чиито писма желаем да се пренасочват. От падащото меню Domain избираме домейна на имейл акаунта.

Панела Destination ни предоставя две възможности:

1. При избиране на радио бутона Forward to email address: в полето трябва да въведем името на имейл акаунта към който да се пренасочват писмата от акаунта, който конфигурирахме по-горе.

2. При избиране на радио бутона Discard and send an error ... полученото писмо ще бъде върнато на подателя със съобщението, което въведете в текстовото поле Failure Message.

Конфигуриране на имейл пренсочване в cPanel 

Кликнете бутона Add Forwarder за да завършите конфигурирането. Текстово съобщение ще потвърди успешното създаване на пренсочването и то ще бъде добавено в таблицата Email Account Forwarders.