Начало > Помощен център > E-Store > Доставки > Детайли и управление на незавършени поръчки

Детайли и управление на незавършени поръчки

Помощен център

Детайли и управление на незавършени поръчки

CloudCart предоставя възможността да следите всички незавършени поръчки в магазинa. Тази функционалност предоставя многобройни опции да увеличите продажбите си. От настройките на количката може да активирате опцията, чието действие се състои в това да изпраща подсещащ имейл на клиентите с незавършени поръчки.

Допълнително може да се свържете с клиентите и да им предложите отстъпка или да прегледате, кои продукти биват изоставяни, и да им добавите промоции.

Понякога е възможно клиентите, по една или друга причина, да не успеят да завършат поръчката си. Всеки път, когато потенциален клиент предостави информация за регистрация (имейл и/или име), но не завърши поръчката си докрай, вие може да контактувате с този клиент.

Вие може да видите и проследите всички незавършени поръчки в ПоръчкиНезавършени.

Когато влезете в секцията Незавършени, ще видите основна информация за всяка от поръчките вътре:

Незавършена

Това е ID номера на поръчката (например Поръчка #1), който се създава автоматично.

Клиент

Под поръчката виждате от кого е направена. Това е името на клиента, който не е финализирал поръчката си.

Дата

Това са датата и часът, в които клиентът не е завършил поръчката си. Ако редактирате поръчката, тук ще бъде видима датата, на която последно сте направили промени по нея.

Продукти

Продуктите, които клиентът е избрал.

Количество

Общият брой на продуктите, които клиентът има в незавършената си поръчка.

Може да контролирате кои поръчки искате да проследите чрез Филтъра в горната част на страницата.

Къде да намеря Незавършените поръчки в магазина?

Влезте във вашия контролен панел и отворете ПоръчкиНезавършени

Линк Незавършени в меню Поръчки

Изглед на панел Незавършени поръчки

1.  На страницата ще видите стандартните филтри, както и поръчките с номер, име, дата, продукти и количество.

2.  Влизайки в дадена поръчка виждате цялостната информация, която клиента е предоставил, продуктите и цената им. От там може ръчно да изпратите линк на клиента към тази поръчка:

Бутон за изпращане на имейл с линк към незавършена поръчка

Изпращайки имейл ще видите следното съобщение:

Потвърждение за успешно изпратен имейл

3.  Ако кликнете върху профила на клиента, ще бъдете отведени в секция Клиенти. Когато влезете във всяка поръчка, може да видите детайли за клиента и за нейния статус. CloudCart предлага този бърз и лесен начин, чрез който да припомните на клиента си за тази поръчка, изпращайки му линк към страницата.

Има два начина да направите това, докато сте в ПоръчкиНезавършени:

  • Маркирайте квадратчето до поръчката, натиснете Инструментии изберете Изпрати линкна клиента към тази поръчка;

или:

  • Влезете в поръчката и натиснете Изпрати линк на клиента към тази поръчка;

Важно: Може да изпращате само по един имейл на ден на клиент. Това означава, че ако опитате да изпратите на един клиент втори имейл за напомняне за поръчката, ще получите съобщение за грешка.