Начало > Помощен център > E-Store > Доставки > Промяна имената на статусите на поръчките

Промяна имената на статусите на поръчките

Помощен център

Промяна имената на статусите на поръчките

В настройките ще откриете опция за персонализиране на текстовите полета за Статуси на сайта. Може да ги ползвате за по-голяма яснота, също така имате възможност да променяте полетата на Поръчките, Доставките и Плащанията.

Влезте във вашия контролен панел и изберете НастройкиСтатуси:

Линк Статуси в меню

След това ще видите под-менютата за Поръчки, Доставки и Плащания:

Линкове Поръчки, Доставки и Плащания в под-меню

Поръчки

1.  Първото подразделение е за Поръчките (Orders). Там ще видите менютата и зададените Статуси под подразбиране за поръчките.

Поръчки със статуси по подразбиране

2.  Ако промените статусите, новите статуси ще се визуализират в самите поръчки.

Меню със статуси на поръчки

3.  Създаване на нов Статус.

От горния десен ъгъл може да добавите нов статус:

Панел Добавяне на нов статус

Доставки

1. Доставките (Shipping) имат само две опции за промяна на статусите:

Опции за промяна статуса на доставки

2.  Може да ги видите в същото падащо меню на самата поръчка. Статусите на Поръчки и Доставки са на едно място за улеснение:

Общо меню за статуси на Поръчки и Доставки

Плащания

1.  Тук може да промените статусите на плащанията:

Промяна статуса на плащанията в панел Плащания

2.  Визуализират се в самата поръчка:

Визуализиране статуса на плащане в поръчката

Промяна на имената на статусите на поръчките:

Промяна на имената на статусите на поръчките

Когато използвате услугите на CloudCart, Вие получавате възможността да контролирате и/или промените и най-малкия детайл в своя онлайн магазин. Когато клиентите финализират поръчки в магазина, Вие получавате известия за всеки статус, който приема поръчката по време на нейното обработване. Вие, както и Вашите клиенти, виждате статусите с определени от вас имена.

Например:

  • Изчакваща - за поръчка, която току-що е направена от клиент;
  • Изпълнена - за поръчка, която вече е обработена;

Ето как можете да редактирате тези имена:

1.  За да промените наименованието на статусите в своите поръчки, влезте в секция НастройкиСтатуси.

2.  Изберете кой тип статус ще коригирате - на поръчка, доставка или плащане.

3.  В празното поле под секцията Ново име на статуса, въведете новото име на статуса.

4.  Запазете промяната като натиснете бутона Запази.