Промяна имената на статусите на поръчките
Съдържание
В настройките ще откриете опция за персонализиране на текстовите полета за Статуси на сайта. Може да ги ползвате за по-голяма яснота, също така имате възможност да променяте полетата на Поръчките, Доставките и Плащанията.
Влезте във вашия контролен панел и изберете Настройки > Статуси:
След това ще видите под-менютата за Поръчки, Доставки и Плащания:
Поръчки
1. Първото подразделение е за Поръчките (Orders). Там ще видите менютата и зададените Статуси под подразбиране за поръчките.
2. Ако промените статусите, новите статуси ще се визуализират в самите поръчки.
3. Създаване на нов Статус.
От горния десен ъгъл може да добавите нов статус:
Доставки
1. Доставките (Shipping) имат само две опции за промяна на статусите:
2. Може да ги видите в същото падащо меню на самата поръчка. Статусите на Поръчки и Доставки са на едно място за улеснение:
Плащания
1. Тук може да промените статусите на плащанията:
2. Визуализират се в самата поръчка:
Промяна на имената на статусите на поръчките:
Когато използвате услугите на CloudCart, Вие получавате възможността да контролирате и/или промените и най-малкия детайл в своя онлайн магазин. Когато клиентите финализират поръчки в магазина, Вие получавате известия за всеки статус, който приема поръчката по време на нейното обработване. Вие, както и Вашите клиенти, виждате статусите с определени от вас имена.
Например:
- Изчакваща - за поръчка, която току-що е направена от клиент;
- Изпълнена - за поръчка, която вече е обработена;
Ето как можете да редактирате тези имена:
1. За да промените наименованието на статусите в своите поръчки, влезте в секция Настройки > Статуси.
2. Изберете кой тип статус ще коригирате - на поръчка, доставка или плащане.
3. В празното поле под секцията Ново име на статуса, въведете новото име на статуса.
4. Запазете промяната като натиснете бутона Запази.