Начало > Помощен център > E-Store > Количка > Настройки на количка: Цялостни Настройки

Настройки на количка: Цялостни Настройки

Помощен център

Настройки на количка: Цялостни Настройки

В тази секция ще намерите всичко, от което се нуждаете, за да настроите за своите клиенти лесен и удобен начин за финализиране на поръчки във вашия магазин.

Екипът на CloudCart анализира потребителското поведение при завършване на поръчки и на базата на подробни анализи и натрупан през годините опит, изработи за вас функционалности при финализиране на поръчки, които ще улеснят вашите клиентите и ще увеличат вашите продажби.

Използвайте контролния панел на магазина си и секцията Настройки > Настройки на количка, за да персонализирате начина на финализиране на поръчки в магазина ви, спрямо нуждите на вашия бизнес. Когато влезете в тази секция, ще намерите няколко обособени части с настройки за всяка част от процеса на финализиране на поръчки.

Прегледайте и персонализирайте следните настройки:

  • Визуални настройки на количката;
  • Клиентски профили;
  • Настройки за финализиране на поръчки;
  • Допълнителни настройки за адресите;
  • Други;

Визуални настройки на количката

Продължете надолу, за да намерите къде и как да настроите основни секции за своята страница при финализиране на поръчки. Много често вниманието на клиентите може да бъде отклонено от елементи на дизайна докато финализират поръчки. Сега страницата, в която те ще завършват своите поръчки, е изчистена от всички ненужни визуални елементи.

CloudCart предоставя възможността да персонализирате своята страница за финализиране на поръчки като влезете в контролния панел и отворите основната секция Настройки > Настройки на количката:

Изглед на панел Визуални настройки на количката

  1. Изберете файл - за да не се разсейват клиентите в магазина, страницата за разплащане (checkout) не съдържа хедър (горната част на страниците в магазина ви). Вместо хедър, можете да качите логото на магазина, което да се визуализира в тази страница и което при клик връща клиентите в началната страница на магазина.
  2. Активирайте анимации на бутоните - включете тази опция, ако искате да насочите вниманието на клиентите си върху бутоните (като "Запази и продължи"), които се натискат, за да се продължи към следващите стъпки за финализиране на поръчки.

Клиентски профили

Вижте как да настроите втората част в секцията "Настройки на количката" в контролния панел и как да подканите клиентите си да създават профили, когато финалиризат поръчки. Използвайте опциите в снимката по-долу, за да настроите дали регистрацията за вашите клиенти ще бъде задължителна или не.

Изглед на панел Клиентски профили

  1. Изисквай верификация на имейла - Ако изберете да изисквате верификация, след запазване на имейла си при финализиране на поръчка, клиентите ще получат автоматичен имейл, чрез който да потвърдят имейл адресите си.
  2. Поръчки ще могат да правят - Изберете дали само регистрирани или само нерегистрирани клиенти могат да правят поръчки от онлайн магазина. Изберете и двете, ако искате и двата вида клиенти да могат да правят поръчки.
  3. Автоматично конвертиране на гост потребител в регистриран клиент - Ако активирате тази опция, всички потребители, които не са влезли в съществуващ профил и не са направили регистрация, след финализиране на поръчката, ще получат парола в имейла си и по този начин ще бъдат конвертирани в клиенти.
  4. Показвай продуктовите цени само на регистрирани потребители - При избор на тази опция, всички цени ще бъдат автоматично скрити за потребители, които не са се регистрирали и не са влезли в магазина с профилите си.
  5. Показвай съдържанието на магазина само на регистрирани потребители - Ако включите тази опция, цялото съдържание на магазина ще бъде видимо само и единствено когато потребителите влязат в своя клиентски профил. Когато не са се логнали, клиентите ще бъдат препращани автоматично към страницата за вход или съответно - създаване на профил.
  6. Изисквай адрес за доставка при регистрация - Тази опция задължава клиентите да попълнят адрес за доставка при регистрация.
  7. Изисквай адрес за плащане при регистрация - Тази опция изисква от клиентите да въведат адрес за плащане когато се регистрират в магазина.

Настройки за финализиране на поръчки

Тук ще намерите всички функционалности в секция Поръчки от Настройки > Настройки на количката, които контролират какви ще са предефинираните полета, които клиентите ви трябва да попълнят, за да финализират поръчка.

Изглед на панел Настройки за финализиране на поръчки

  1. Автоматично напомняне за незавършени поръчки - Ако активирате тази опция, всички клиенти, чиито поръчки са останали незавършени повече от един час, ще получават автоматичен имейл с известие и линк към незавършената си поръчка.
  2. Напомнянето да се изпрати чрез: - Изберете начин за комуникация за напомняне на вашите потребители за техните изоставени колички. Препоръчаме да изберете само един метод за напомняне.
  3. Напомнянето за незавършена поръчка да се изпрати след (минути) - Изберете интервала от време, след който ще се изпрати първото съобщение за изоставена поръчка. Препоръчаме интервала между изоставяне на поръчката и напомнящото съобщение да бъде не по-малък от 60 минути.
  4. Да се изисква адрес за доставка при дигитални продукти - Ако продавате дигитални продукти, активирайте тази опция, в случай че искате клиентите ви да попълват адрес за доставка.
  5. Ако е наличен само един метод за доставка, той да се избира автоматично - Ако има само един доставчик (една активирана куриерска услуга в магазина) и той връща само една цена за доставка, активирайте тази опция, за да може този метод за доставка да бъде избран по подразбиране. Така спестявате един клик на клиентите си.
  6. Минимална цена при поръчка - Тук може да зададете минимална стойност за завършване на поръчка. Ако стойността в количката е по-малка от записана в това поле, то потребителя няма да може да завърши поръчката си.
  7. Максимално количество за поръчка - Тук може да зададете максимално количество за покупка от един продукт. Ако например попълните полето с 3, клиентите ви няма да могат да поръчват 4 броя от един и същ продукт.
  8. Минимално количество на продукт - Ако въведете стойност, системата ще ви информира автоматично чрез имейл, когато продукт, който се проследява, е достигнал наличност под посочената от Вас цифра.
  9. Намали количество на продукта, когато статуса на поръчката е - Тази функционалност ви позволява да зададете правило за това кога да се намалява автоматично количеството, въведено за вашите продукти.
  10. Изчакваща / Изпратена - Ако изберете тази опция, количеството на вашите продукти ще бъде намалено в момента, в който клиентите са направили поръчка със съответните продукти. Дори ако избраният начин на плащане е по банков път или с наложен платеж (тоест, все още нямате плащане веднага след поръчката), количеството на продуктите в поръчката ще бъде автоматично намалено.
  11. Платена / Изпратена - Ако изберете тази опция, количеството на продуктите в поръчката ще бъде намалено, когато обработите поръчката и влезете в нея, за да изпратите продуктите. Ако поръчката е платена онлайн, количеството на продуктите в поръчката ще се намали веднага.
  12. Изберете тип на доставка по подразбиране (по желание) - Ако методът за доставка, който сте настроили за магазина си има повече от един тип (например до офис и до адрес), използвайте тази опция, за да изберете типа на доставка по подразбиране. Типа на доставка, който изберете тук, ще бъде предефиниран и избран по подразбиране за всеки клиент потребител, който финализира поръчка.
  13. Изберете доставчик по подразбиране (по желание) - Ако имате повече от един активирани методи за доставка, използвайте тази опция, за да изберете коя от активните куриерски услуги да бъде предефинирана (избрана по подразбиране за всеки потребител) в страницата за разплащане (checkout).
  14. Изберете метод за плащане по подразбиране (по желание) - Ако изберете метод за плащане по подразбиране, при финализиране на поръчката (checkout) този метод на плащане ще бъде избран за всеки потребител.

Използвайте последните две секции в настройките на количката, за да финализирате всички опции и да персонализирате чекаута (checkout) в своя онлайн магазин спрямо нуждите на вашия бизнес.

Допълнителни настройки за адресите

Изглед на панел Допълнителни настройки за адресите

Използвайте опциите, показни в изображението по-горе, за да настроите дали клиентите ви ще имат опция да въведат адрес за фактура, различен от адреса за доставка. Ако първата опция Да не се изисква въвеждане на адрес за фактура е активирана (както по подразбиране), клиентите ви няма да имат бутон, чрез който да въвеждат данни за адрес за фактура. Ако изключите бутона (OFF), може да настроите кои полета за данни за фактура да бъдат задължителни или по желание за попълване, или да не се виждат изобщо.

Други

Изглед на панел Други с допълнителни настройки

Тези настройки позволяват допълнителен контрол във вашия магазин. Чрез тях може да скриете количката, да добавите динамична карта от Google Maps, както и да насочите клиента към желана от вас страница.

  1. Покажи количката - Ако активирате тази опция, иконката за количка ще се визуализира в горната част (хедъра) на магазина ви.
  2. Скриване на Google картата в адреса за доставка - Ако активирате тази опция, клиентите ви няма да могат да използват Google картата, за да попълнят по-лесно и по-бързо адреса си за доставка.
  3. Google Maps API ключ - Ще ви е необходим Google Maps API ключ, ако искате да ползвате подсказване на адреси и визуализиране върху картата.
  4. Действие след добавяне на продукт в количка - Използвайте падащото меню, за да изберете какво да се случи в магазина ви, когато клиентите натиснат бутона за купуване на продукт.

Изпрати към плащане - страницата за финализиране на поръчки ще се отвори автоматично веднага след натискане на бутона за купуване. Клиентите ви ще виждат чекаута (checkout) веднага и в него ще могат директно да започнат да финализират поръчка с добавения продукт.

Страница за финализиране на поръчка

Изпрати в количката - клиентите ви ще бъдат препратени към количката (тя може да се отвори като странично меню, ако активирате следващата опция). По този начин в количката, клиентите ще могат да направят промени в поръчката, да затворят количката или да продължат към финализиране на поръчка в чекаута.

Страница Изпрати в количката

Покажи pop-up - клиентите ще виждат изскачащ прозорец, в който ще могат да изберат да продължат с пазаруването или да продължат към финализиране на поръчката в чекаут.

Изглед на pop-up изскачащ прозорец

Остани на същата страница - ако изберете тази опция, единствената индикация, че клиентите ви са добавили продукт в количката ще бъде появяване на броя добавени продукти в иконката на количката в хедъра на магазина (ако опцията за показване на иконката е активирана):

Продължете с настройките надолу:

Изглед на панел с допълнителни настройки

  1. Покажи количката в страничен панел - тази опция ще функционира, само ако в предната стъпка сте избрали действието след добавяне в количка да бъде "Изпрати в количката";

  2. Моля, изберете статичната страница, която съдържа Общите Условия за ползване на онлайн магазина ви - Тази страница ще се вижда при финализиране на поръчка и ще трябва клиентите да приемат условията, написани в нея, за да завършат поръчката.

  3. Добави - Изберете тази опция, ако искате да добавите още статични страници, със съдържанието в които клиентите ви да е необходимо да се съгласят преди да финализират поръчка.

Поле за приемане общите условия на магазина