Начало > Помощен център > E-Store > Допълнителни модули > Ръководство за Facebook Pixel и Dynamic Ads

Ръководство за Facebook Pixel и Dynamic Ads

Помощен център

Ръководство за Facebook Pixel и Dynamic Ads

Facebook Pixel и Dynamic Ads

Facebook Dynamic Ads е полезен маркетингов инструмент, който ще ви помогне да увеличите продажбите във вашия онлайн магазин.

Чрез това приложение Facebook промотира продуктите, които предлагате на потребители, които са посетили магазина ви и имат интерес към вашия продуктов каталог. Трябва само да качите продуктовия си каталог и да настроите своята рекламна кампания веднъж, а после Facebook ще продължи да работи за вас, откривайки правилните клиенти за всеки ваш продукт.

Какво представлява Facebook Product Catalog Feed?

За да създавате динамични продуктови реклами в Facebook - Dynamic Ads ви е необходим Facebook Product Catalog Feed. Това е файл с информация за всеки един продукт, който рекламирате. Всеки ред от този файл съдържа достатъчно информация за вашата динамична продуктова реклама в Facebook. Файлът се генерира динамично и не е необходимо да го качвате всеки път в Facebook, когато направите промени с вашите продукти.

Чрез отбелязване на вашите продукти като нови, продукти на разпродажба и други дефиниции, може да поддавате custom labes тагове към Facebook, за по-лесно групиране на продуктите според зададените критерии.

Този тип тагове се генерират автоматично, след като отбележите продуктите си със съответния етикет (label). Ако отбележите продукта си като нов с етикет new, той ще бъде добавен като custom label 1, ако го маркирате с етикет sale, ще бъде добавен като custom label 2. Като custom label 3 ще бъдат добавени всички продукти с друг тип тагове:

custom_label_0 => (new|)
custom_label_1 => (featured|)
custom_label_2 => (sale|)
custom_label_3 => (tags,tags,tag)

Влезте в контролния панел и в секция Приложения > Всички приложения изберете :

Достъп до Facebook Dynamic Ads в секция Приложения

Създаване на продуктов каталог

Следвайте стъпките по-долу, за да генерирате своя продуктов каталог:

1. Кликнете Инсталирай приложението и от падащото меню изберете кои продукти да включва продуктовия каталог, който ще предоставите на Facebook и ще се използва за динамични реклами:

Полета за настройване на Facebook Dynamic Ads

2. Филтрирайте продуктите, които искате да съдържа продуктовия каталог, като изберете дали да се показват само продукти в наличност или всички продукти.

3. Съветваме ви да добавите UTM тагове, чрез които ще може да анализирате резултатите, генерирани от продуктовия каталог (feed). UTM таговете представляват добавки (параметри) към URL адреса, които се използват за обмен на допълнителна информация, без да променят основното му предназначение - да сочи към даден интернет ресурс.

4. Може да поставите Facebook Pixel ID в последното поле на допълнителните настройки. Тук поставете само вашия Facebook Pixel ID. Не трябва да поставяте целия код на Facebook Pixel, а например: 432543676657523

5. Кликнете Запази, за да преминете към следващата стъпка:

Панел за синхронизация на съществуващи категории

В лявата част на тази страница ще видите създадените от вас категории в магазина, а в дясно от падащото меню трябва да изберете от основните категории, създадени от Facebook, които в най-голяма степен отговарят на продуктите от вашите категории.

Внимателно изберете релевантни категории за всички свои категории, които искате да се съдържат в продуктовия каталог, който ще предоставите на Facebook. След запазване на настройките, вече ще разполагате със своя Facebook Product Catalog, който може да добавите в няколко стъпки, следвайки инструкциите от видеото в контролния панел.