Начало > Помощен център > E-Store > Допълнителни модули > Активиране на Zendesk Chat в CloudCart

Активиране на Zendesk Chat в CloudCart

Помощен център

Активиране на Zendesk Chat в CloudCart

Съдържание

Чатовете на живо са най-бързия начин да изградите отношения със своите клиенти. Ето защо CloudCart предоставят много лесен и бърз начин да интегрирате в онлайн магазина си една от най-добрите платформи за чат с Вашите клиенти - Zendesk.

Следвайте описаните стъпки за да инсталирате Zendesk Chat в CloudCart.

1. Отворете официалния сайт на Zendesk и на посочената страница създайте профил на вашия магазин (https://www.zendesk.com/chat/?from=zopim/).

2. Прочетете описаните от Zendesk указания (https://chat.zendesk.com/hc/en-us/articles/212679527-Adding-Zendesk-Chat-to-your-website) за да намерите кода, който трябва да поставите в секцията на Zendesk в магазина.

След като се логнете във вашия Zendesk, кодът ще ви бъде предоставен веднага:

Код за добавяне на плъгина Zendesk

Дори да затворите този прозорец, по-късно може да намерите кода отново във вашият Zendesk профил: Settings > Widget > Embed Web Widget.

Достъп до кода в профила в Zendesk

3. Влезте в контролния панел на CloudCart, изберете Приложения > Zendesk Live Chat и поставете кода в празното поле.

Поле за поставяне на кода в секция Zendesk Live Chat

4. Натиснете Запази.