Активиране на приложението Etsy в CloudCart
Съдържание
Инсталирането на приложението Etsy в CloudCart магазина ще ви помогне да предложите вашите продукти на друг пазар. Etsy e най-популярния сайт за електронна търговия на творчески изделия и ръчно изработени продукти, който следва традицията на откритите панаири на занаятите.
Свържете вашия Etsy профил с магазина си, следвайки няколко лесни стъпки:
1. Влезте в контролния панел на магазина и отворете секция Приложения. Изберете Etsy и кликнете Инсталирай:
2. Продължете с бутона Свържи магазина си с Etsy, за да въведете данните за вход в Etsy, после кликнете Allow Access, за да позволите достъп до профила си и започнете с основните настройки в панела на магазина.
Използвайте падащите менюта, за да изберете:
- магазин от Etsy, с който да свържете онлайн магазина си;
- продуктите са произведени от;
- изберете синхронизиране по цена, количество, и двете или да не се синхронизират. При налично синхронизиране - цените и/или количествата в двата магазина ще се изравняват веднъж седмично.
- поставете отметка, ако продуктите изискват доставка;
- изберете метод на доставка и година на производство;
- отбележете отметката за Активен статус;
След като имате основните настройки готови, може да ги променяте по всяко време с бутона Конфигуриране в горния десен ъгъл в контролния панел.
След като магазина е свързан с профила в Etsy, може да започнете да качвате продукти от Etsy в магазина или от магазина - в Etsy.
В секцията Свали продукти от Etsy виждате всички продукти в профила, за които е достатъчно да изберете категория и може да добавите в магазина си с бутона Добави продукта в магазина, който е разположен на реда на всеки от продуктите.
В секцията Синхронизирани продукти виждате всички продукти, които са качени от Etsy профила в магазина, както и всички продукти, които сте добавили в Etsy след като първо са били създадени в магазина.
За да качите продукт от магазина си в Etsy, кликнете Качи продукт в Etsy и попълнете продукта и категорията в Etsy:
Използвайте различни маркетингови инструменти:
- осигурете различни платежни инструменти за вашите клиенти;
- осигурете поне два вида доставка - бърза и бавна, например;
- оптимизирайте текста на заглавията и описанията на продуктите;
- включете популярни ключови думи и фрази за по-добра откриваемост в търсещите машини;
- използвайте изображения с високо качество;
- създайте впечатляваща опаковка на продуктите;
за да започнете да увеличавате продажбите си.