Начало > Помощен център > E-Store > Допълнителни модули > Създаване на магазин в Instagram

Създаване на магазин в Instagram

Помощен център

Създаване на магазин в Instagram

Създаване на магазин в Instagram

Социалната мрежа Instagram не позволява вграждане на линкове в постовете, което е много важно за всеки онлайн магазин. Има възможност обаче за създаване на магазин в Instagram, който позволява в снимките да се тагват съответните продукти. Тагването всъщност е линк, който води към вашия електронен магазин в CloudCart.

Така увеличавате шанса потребителя да купи харесания продукт веднага или вашият Facebook Pixel да го регистрира и впоследствие да може да ре-маркетирате на същия потребител.

Създаване на магазин в Instagram

1. Уверете се, че вашия Instagram акаунт не е личен, а Business и продуктите ви отговарят на изискванията за продажба, които има социалната мрежа.

2. Следвайте стъпките за активиране на Instagram Business Account:

Панел с настройки на бизнес акаунт в Instagram

3. Свържете вашия бизнес профил в Instagram с Facebook каталог защото Instagram изтегля информацията за вашите продукти, конкретно от този каталог.

Следвайте стъпките в статията Facebook магазин и добавете продуктовия каталог в Business Manager Facebook, като следвате инструкциите. За да използвате тагове, изберете e-commerce catalogue.

Регистриране за пазаруване в Instagram

След като профилът и каталогът са свързани, влезте в приложението Instagram, за да се регистрирате за пазаруване като следвате описаните стъпки:

1. Отидете в настройките на Instagram профила, натиснете Бизнес, след това натиснете Пазаруване в Instagram.

2. Следвайте стъпките, за да сте сигурни, че всичко е наред и изпратете профила си за преглед.

Обикновено процесът отнема няколко дни, понякога дори може да отнеме повече време. Може да посетите Shopping в Настройки по всяко време, за да проверите състоянието на прегледа.

3. След като бъдете одобрени, ще получавате съобщение от Instagram. Завършете настройките в Пазаруване в Настройки, за да започнете да маркирате продукти във вашите публикации.

Как да маркирате продуктите си?

1. Изберете tag products и натиснете снимката, за да маркирате продуктите, както бихте направили, ако маркирате дадено лице.

2. В лентата за търсене въведете името на продукта на снимката. Изберете продукта, който маркирате, и след това преместете маркера на снимката на правилното място.

Instagram ще изтегли цялата информация за продукта от продуктовия каталог в Facebook, включително връзката към вашия сайт от снимката.

3. Отново се върнете към стъпка 2, ако този начин не работи за вас. Може да добавите до 5 маркера за продукт на снимка, както и до 20 тага за пост с много снимки.

4. Започнете със създаването на публикации, като изберете бутона tag products, за да тагнете публикациите към някой от продуктите в каталога.

Пример:

Свързване (тагване) на продукти от каталога

5. След като сте тагнали продуктите си, натиснете Done и Share, и на снимката вече се появяват името и цената на продукта, а при натискане, връзката ще отведе клиента директно към вашия онлайн магазин. Така бързо и лесно ще увеличите продажбите си, като улесните вашите клиенти в пазаруването.