Начало > Помощен център > E-Store > Допълнителни модули > Управление на незавършени поръчки в CloudIO Messenger

Управление на незавършени поръчки в CloudIO Messenger

Помощен център

Управление на незавършени поръчки в CloudIO Messenger

За да се възползвате от тази полезна функционалност, е необходимо да инсталирате приложението CloudIO Messenger Chat Bot. След активирането имате възможност да абонирате потребители за вашия Facebook Messenger и да им изпращате известия при незавършена поръчка.

За да може да изпращате напомнящи съобщения до потребители във Facebook, е необходимо те да станат абонати в Messenger на вашата Facebook страница. Бутонът за абониране на потребители ще се показва в детайлната страница на всеки от вашите продукти.

Бутон за абониране на Facebook потребители

Към бутона може да добавите текст, който да подтиква потребителите към абониране.

Въвеждане на текст, който подтиква към абониране

Предлагане на отстъпка при абониране

Освен това може да предлагате отстъпка тип "промо код" за всеки потребител, който стане ваш абонат. Отстъпката ще бъде изпратена чрез съобщение в Facebook Messenger.

Настройка за предлагане на отстъпка при абониране

С цел придобиване на повече абонати във Facebook Messenger препоръчаме да предлагате допълнителна отстъпка за абонирани потребители.

Тук може да изберете размера на бутона за абониране. За съжаление, ограниченията на Facebook не позволяват текста на бутона да бъде превеждан на друг език, освен английски.

Настройки за визуализиране на бутона за абониране

Чрез текстовия редактор може да оформите цвета на текста, който да приканва към абониране. Този текст ще се показва над бутона за абониране.

В текстовото поле може да добавяте и картинки с цел насочване на вниманието на потребителя към бутона.

Добавяне на изображения към текста за привличане на внимание

Ако сте избрали съобщенията да се изпращат с отстъпки, тук ще трябва да изберете предварително създадената от вас отстъпка или съответно трябва да създадете нова.

Настройка за създаване на отстъпка тип Промо код

Отстъпката трябва да бъде тип 'Промо код'.

По долу може да напишете съобщението към потребителя, който е изоставил своята количка, като в него може да добавите (ръчно) промо кода, който сте създали предварително или (автоматично), като добавите тази променлива {$cart_url}. Във втория случай потребителят ще получи съобщение с линк към количката с автоматично приложената отстъпка.

Съобщение към потребителя, който е изоставил своята пазарна количка

Възможно е потребителят да не е добавил все още продукт в своята количка. В този случай съобщението, което ще се изпрати към него, може да не бъде релевантно на действията му. Ще имате възможност да изпращате съобщения за незавършени поръчки с приложена отстъпка към количката, които ще разгледаме по-късно в секция Управление на известията за незавършени поръчки.

Поздравително съобщение

Секция Поздравително съобщение

Ако е активирано това съобщение, то ще се изпрати еднократно до всеки, веднага след като се абонира за Facebook Messenger. Имате възможност да редактирате предварително добавения от нас текст на съобщението. Ще може да се обръщате и по име към потребителя, което ще се взима от Facebook. Променливите могат да бъдат {$username}, {$first_name} или {$last_name}.

Пример: "Здравейте, {$first_name}. Благодарим ви, че се абонирахте да получавате известия от нашия онлайн магазин!".

Управление на известията за незавършени поръчки

Управление на известията за незавършени поръчки

Тези съобщения служат за подканване към завършване на незавършени поръчки. Те могат да бъдат до три, като е възможно вие да изключите някое от тях. Всяко едно известие съдържа в себе си текст, време за изпращане след изоставяне на количката, текст на бутон за действие и добавяне на отстъпка към съобщение.

Секция за създаване на въвеждащо съобщение

Всяко едно от тези съобщения е с предварително добавен текст по подразбиране, който вие може да редактирате.

  • Пишете кратки текстове за съобщенията.
  • Използвайте емотикони!
  • Изберете подходящ емотикон от тук: https://www.piliapp.com/facebook-symbols/.
  • Не предлагайте отстъпка още в първото съобщение.
  • Времето между две изпратени съобщения не трябва да бъде по-малко от 1 час.
  • Тествайте всичко преди да се уверите, че всичко работи коректно.

В тази секция има и линк, който показва всички завършени поръчки през Messenger. Кликане върху този линк ще ви отведе в секция Поръчки.

Линк за показване на завършените поръчки