Спира ли автоматично Cloud ако не го подновя? Има ли гратисен период?

Помощен център

Спира ли автоматично Cloud ако не го подновя? Има ли гратисен период?

Стандартно, услугата бива преустановявана автоматично при изчерпване на баланса по клауд сметката ви.

В случай на крайна необходимост, наш служител от Техническия отдел може да активира опцията кредитен лимит/бонус, при който машината ще продължи да работи, отчитайки отрицателен баланс (например работи на минус 10 лева). След достигане и на този лимит (например минус 20 лева) услугата ще бъде преустановена окончателно. Като разбира се, има опция и този кредитен лимит отново да се увеличи.

Преди окончателно изчерпване на баланса по клауд сметката ви, получавате три нотификационни съобщения при достигане на конкретни стойности на баланса на сметката (например ако клауда ви е на стойност 100 лева клауд и достигне баланс по сметката 10 лева се изпраща първото съобщение).

Кога ще получите всичките три предупредителни съобщения зависи от бързината, с която се изчерпва баланса по сметката ви.

Повече за опцията „Кредитен лимит" може да научите ТУК!