Начало > Помощен център > Бизнес поща > Поща > cMailPro - настройване на автоматичен отговор в пощенски акаунт

cMailPro - настройване на автоматичен отговор в пощенски акаунт

Помощен център

cMailPro - настройване на автоматичен отговор в пощенски акаунт

Безспорна е ползата от функцията за автоматичен отговор в пощенски акаунт, затова трудно ще откриете мейл клиент, който да не предоставя тази функционалност.

cMailPro не прави изключение и дори разширява ползата от автоматичните отговори като прави възможно тяхното използване на ниво домейн, което разгледахме в статията cMailPro – съобщение при отсъствие.

В тази статия ще покажем как се настройва автоматичен отговор (в cMailPro се наричат Съобщение при отсъствие) към пощенски акаунт в cMailPro.

Нека се логнем в потребителския панел и да навигираме до панела за управление на cMailPro (Табло > Бизнес Мейл > cMailPro план > cMailPro Управление).

Може да достъпим интерфейса за управление на Съобщение при отсъствие по два начина от секция Акаунти:

* като кликнем иконата със символ три хоризонтални точки и етикет Повече отдясно на пощенската кутия, и в падащото меню кликнем линка Съобщение при отсъствие:

Линк Съобщение при отсъствие в Акаунти

* като кликнем името на пощата и в панела с настройки изберем Съобщение при отсъствие:

Линк Съобщение при отсъствие в Настройки за домейна

По подразбиране функцията е изключена. За да активираме създаването на автоматично съобщение трябва да кликнем бутона Включи за да се плъзне надясно и да промени цвета си в зелен, както е показано на изображението:

Бутон за включване на автоматични съобщения

В календара избираме началната и крайната дата, в която съобщението при отсъствие ще бъде активно:

Настройка на интервал в календар

Ако опитаме да запазим настройките без да сме въвели съобщение в текстовото поле, cMailPro ще ни покаже предупреждение с червен текст:

Предупреждение за липсващо съобщение

След въвеждане текста на съобщението кликаме бутона Запази за да запазим промените:

Запазване на настройките

Текстово съобщение в долната част на екрана ще ни потвърди успешното запазване на информацията:

Потвърждение за успешно запазване

Сега нека изпратим писмо от външна поща def# към пощата mbox@ за да проверим как работи функцията:

Изпращане на съобщение към cMailPro поща

Получаваме писма в двете пощи и това е правилния начин за работа на функцията:

Получаване на писма в двата акаунта

В пощата на получателя mbox@ се запазва изпратеното писмо:

Изпратеното съобщение в пощата на получателя

В пощата на подателя def# cMailPro изпраща създаденото от нас Съобщение при отсъствие:

Съобщението при отсъствие в пощата на подателя

При активиране на функцията умишлено пропуснахме да попълним информация в полето Известяване на имейл адресите (което не е задължително за попълване). Въвеждаме имейл адрес (може да бъде адрес на cMailPro акаунт или на външен акаунт) pronto@ и запазваме настройката като кликаме бутона Запази:

Допълнителни имейл адреси за известяване

Както в първия тест, изпращаме съобщение от def# към mbox@:

Изпращане на съобщение към поща в cMailPro

Получаваме обаче отговор в три пощенски акаунта. cMailPro запазва оригиналното съобщение в пощата на получателя mbox@ и изпраща съобщението при отсъствие в пощата на подателя def@:

Получаване на писма в три акаунта

Но също така препраща (пренасочва, forward) оригиналното съобщение към допълнително посочената поща pronto@:

Препратено писмо към допълнителния имейл адрес

Опцията за пренасочване е много полезна тъй като позволява информацията за спешни задачи към отсъстващ служител да бъде пренасочена своевременно към заместник, който да се заеме с решаването им.