Начало > Помощен център > Бизнес поща > Чат > Създаване на чат стаи в cMailPro

Създаване на чат стаи в cMailPro

Помощен център

Създаване на чат стаи в cMailPro

Нашата бизнес имейл услуга cMailPro поддържа така наречените постоянни чат стаи. Тяхното предимство, освен че улесняват комуникацията и сплотяват екипа на дадената организация е, че са постоянни и не изчезват след затваряне на Pronto, както се случва с обикновените чат стаи. Всеки потребител на cMailPro може да се възползва от тази функционалност.

В тази статия ще обясним подробно:

  • Kак да създадете чат стая?
  • Kак да добавяте членове към общия чат?
  • Kакви други възможности има чат стаята?

Създаване на чат стая в cMailPro

За да създадете постоянна чат стая е необходимо да ни изпратите следната информация на имейл support@icn.bg:

  1. Домейн името, с което използвате cMailPro (пример: icn-demo.com),
  2. Имейл адреса, чиято собственост ще бъде чат стаята (пример: admin@icn-demo.com),
  3. Името на чат стаята (пример: Общ чат).

* имейл адресът, чиято собсвеност ще бъде чат стаята, разполага със специални администраторски права, за които ще научите по-надолу в статията.

След като ни предоставите тези данни, наш колега ще създаде желаната от вас постоянна чат стая и ще се свърже с вас. За съжаление, към момента не можем да предоставим възможността сами да създавате вашите чат стаи, но работим по тази функционалност и се надяваме в близко бъдеще да можете и сами да извършвате това действие.

Добавяне на членове към общия чат

За да добавите членове към вашия нов общ чат, е необходимо те сами да се присъединят към него, следвайки описаните по-долу стъпки:

  1. Влезте в Pronto,
  2. Кликнете иконата Chats в менюто,
  3. Кликнете иконката с форма на балон в хоризонталното меню,
  4. Изберете чат стая,
  5. Изберете име за чат (бихте могли да ползвате вашето име или псевдоним),
  6. Кликнете бутона Join.

добавяне на потребители в Pronto чат

Други възможности на чат стаята

Системно меню

pronto чат ъплоуд на файлове - този бутон позволява изпращането на прикачен файл до всички участници в чата. Файлът се ъплоудва на сървъра и автоматично се генерира и изпраща линк към участниците.

pronto чат телефонно обаждане - бутонът за обаждания към момента не функционира.

pronto чат изпращане на имейл съобщение - чрез този бутон бихте могли да изпратите имейл съобщение до всички участници в чата.

pronto чат настройки чат стая - менюто дава достъп до някои настройки и опции на самата чат стая.

pronto чат меню опции чат стая

  • Subject - служи за промяна на името на чат стаята.
  • Clear - изчиства съобщенията от екрана. Текстът остава видим за останалите участници. При следващо влизане в чат стаята, съобщенията ще се появят отново и във вашия панел.
  • Refresh History - презарежда историята на чата.
  • Delete All History - изтрива цялата история на чат сесията.
  • Close - изход от чат стаята.

Потребителско меню

При кликане върху името на даден потребител в дясното потребителско меню, имате следните опции:

pronto чат опции на потребители

  • Private Message - изпращане на лично съобщение до избрания потребител.
  • Grant Moderator - даване права на модератор на потребителя - докато правата са активни, той може да изключва хора от чата, както и да ги заглушава.
  • Revoke Voice - заглушава даден потребител. Неговите съобщения няма да се доставят в общия чат, ако тази опция е избрана.
  • Kick - изключва даден потребител от чата.

Функциите Grant и Revoke работят като ключ за включване и изключване. Както с Grant Moderator давате права на модератор, при следващо кликане върху иконата на потребителя името на бутона се променя на Revoke Moderator и ако кликнете бутона, модераторските права на потребителя ще бъдат прекратени.

По същия начин ако кликнете повторно върху иконата на заглушен потребител (Revoke Voice) името на бутона се променя на Grant Voice и ако кликнете бутона, правата на потребителя ще бъдат възстановени и той ще може да изпраща съобщения нормално.

Имайте предвид, че този пример е извършен с потребител, който има права на модератор. При обикновен потребител, единствената опция от това меню ще бъде Private Message (лично съобщение).