1. Начало
  2. Имейл
  3. Бизнес имейл (cMailPro)
  4. Настройка на Thunderbird чат клиент

Настройка на Thunderbird чат клиент

Уеб чат (онлайн чат) се наричат интуитивни и лесни за използване интернет програми, които дава възможност на потребителите да обменят в реално време текстови съобщения и файлове.

Можете да използвате популярната мейл програма Thunderbird за управление на своята имейл кореспонденция и календари към услугата cMailPro, както и като собствен чат клиент. Следните стъпки ще ви покажат как да настроите чат услугата на cMailPro в Thunderbird.

Ако нямате инсталиран на компютъра си Thunderbird, можете да го изтеглите от следния URL адрес:

https://www.mozilla.org/bg/thunderbird/

Кликнете бутона Chat в началния екран на Thunderbird:

Чат функция на Thunderbird

След това изберете Get started:

Конфигурация на чат акаунт в Thunderbird

Изберете протокол XMPP:

XMPP протокол в Thunderbird

Въведете потребителя на вашия cMailPro акаунт, след това и вашето домейн име.

Чат потребител и парола в Thunderbird

На следващата стъпка въведете вашата парола за достъп:

Запаметяване на чат парола в Thunderbird

В полето Local Alias въведете името, с което останалите участници в чата ще ви виждат:

Local Alias или псевдоним в Thunderbird

След това кликнете XMPP Options и въведете mx01.cmailpro.net в полето Server:

Конфигурация на чат сървър в Thunderbird

Последната стъпка е да запазите въведената информация, като кликнете бутона Finish.

Вече може да ползвате уеб чат през Thunderbird за кореспонденция с вашите колеги и приятели.

Обновена: 02.04.2022

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още