Кога да използвам Basic и кога Premium cMailPro акаунт?

За ваше улеснение cMailPro бизнес имейл услугата предлага два вида акаунти - Basic и Premium.

Basic акаунтите целят да предоставят на масовия потребител стандартната имейл функционалност, зад която обаче стои enterprise услуга, специално създадена за комуникация и която е поддържана от изключително мощно и надеждно сървърно оборудване.

Premium акаунтите на cMailPro от друга страна целят да ви дадат възможност да използвате множество професионални и таргетирани инструменти за подобряване на комуникацията вътрефирмено и с външни контрагенти, както и за лесна организация на работните процеси.

cMailPro Basic акаунтите включват: POP3, SMTP, IMAP имейл кутии, удобен уебмейл, всички стандартни и очаквани от вас имейл функционалности - автоматични отговори, имейл пренасочвания, мейлинг списъци и архиви, бекъпи. За вашата сигурност и спокойствие са подсигурени премиум SPAM и вирус защити, както и пълна резервираност на оборудването, поддържащо услугата. В допълнение можете да използвате личен календар и интуитивно управление на акаунти.

Basic акаунтите са подходящи за: Голяма част от служителите на компанията ви, които използват и изпращат само стандартни имейли през едно устройство или уебмейл и нямат нужда от премиум функционалности, както и да прикачат големи по размер файлове. Използвайте ги като заместител на обикновения имейл.

cMailPro Premium акаунтите включват: Всички премиум функционалности на cMailPro, които ще улеснят и облекчат ежедневната ви работа -възможности за колаборация и телефония, споделени файлове и календари, чат и др. Премиум акаунтите дават възможност за ефективна комуникация, синхронизация на няколко устройства, максимално високо ниво на сигурност и защита, както и възможност за консултация с наши специалисти Техническа поддръжка.

Premium акаунтите са подходящи за: Собственици на бизнес, мениджъри, хора, чиято работа е свързана с интензивна комуникация, хора, които често пътуват и имат нужда от бързина и гъвкавост на комуникацията.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877