Какво получавам при закупуване на Абонаментна техническа поддръжка към Нает сървър ?

Наемайки нает сървър (dedicated server) от ICN.Bg вие получавате физическа хардуерна машина, разположена в нашия дата център за която ние осигуряваме непрекъсната свързаност към Интернет и електричество, с цел непрекъсваемост на услугата. Наетите сървъри не включват в цената си Абонаментна техническа поддръжка или Мониторинг. И двете услуги са обект на допълнително заплащане.

Какво включва Абонаментната техническа поддръжка към Нает сървър:

- до 6 технически часа труд на високо квалифициран системен администратор;

- поддръжка на вече инсталирана и изградена софтуерна инфраструктура;

- следене за изправност на софтуерът, инсталиран на сървъра;

- ъпдейт на вече инсталирания софтуер към последни версии;

- 24/7 безплатен мониторинг на сървъра с цел гарантиране на неговата работоспособност и изправност.

 

Промяна по вече изградена инфраструктура, смяна на версии на софтуер, инсталиране на допълнителни софтуери или преконфигурации не се включват в Абонаментната техническа поддръжка и са обект на допълнително заплащане.

 

 

Публикувано от на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877