Спира ли автоматично клаудът, ако не го подновя? Има ли гратисен период както е при споделения хостинг?

Стандартно, услугата бива преустановявана автоматично при изчерпване на баланса по клауд сметката ви. В случай на крайна необходимост, наш служител от Техническия отдел залага т.нар. кредитен лимит/бонус, при който машината ще продължи да работи, отчитайки отрицателен баланс (например работи на минус 10 лева). След достигане и на този лимит (например минус 20 лева) услугата ще бъде преустановена окончателно. Като разбира се, има опция и този кредитен лимит отново да се увеличи.

Преди окончателно изчерпване на баланса по клауд сметката ви, получавате три нотификационни съобщения при достигане на конкретни стойности на баланса на сметката (например ако клауда ви е на стойност 100 лева клауд и достигне баланс по сметката 10 лева се изпраща първото съобщение). Кога ще получите всичките три предупредителни съобщения зависи от бързината, с която ще се изчерпи баланса по сметката ви.

Повече за опцията „Кредитен лимит“ може да научите ТУК!  

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877