Настройка на поща към услуга споделен хостинг - Android устройство

В тази статия ще Ви запознаем подробно с настройките, които трябва да направите във Вашето Android устройство, за да си конфигурирате пощенски клиент, използващ споделен хостинг.

Стъпка 1: Добавяте нов акаунт в мейл клиента си, като отидете в менюто настройки (Settings) на Вашето устройство и отворите менюто Accounts:

1

 

Стъпка 2: Натиснете върху Add account:

 

2

 

Стъпка 3: Изберете опцията Email:

 

3

 

Стъпка 4: Въведете Вашите данни, като наименованието на пощенската Ви кутия и прилежащата парола към нея, след това продължете напред чрез бутона Next:

 

4

 

Стъпка 5: Изберете начина, по който желаете да използвате Вашата поща: IMAP или POP3.

*При IMAP протокола писмата Ви се запазват на нашия сървър, а при POP3 протокола те се свалят локално на Вашето устройство.

*Препоръчвамe Ви да настроите Вашата пощенска кутия като IMAP, тъй като тогава писмата се запазват на сървъра, който използват и при проблем с Вашето устройство няма да имате загуба на информация.

 

5

 

Стъпка 6: В раздела Incoming settings трябва да въведете Вашите данни за пощенската кутия в полетата Username и Password. Изберете Security type да бъде SSL/TLS, като Вашият IMAP server трябва да бъде с името на сървъра. Полето Port автоматично ще се попълни, след като изберете Security type.

*В този случай използваме за IMAP server - north.icnhost.net.

 

6

 

Стъпка 7: В раздела Outgoing settings трябва да въведем SMTP server, обикновенно той е същия, който сме задали за IMAP server. В конкретния случай отново е north.icnhost.net. Тук отново полето Port ще се попълни автоматично, след като изберете Security type да бъде SSL/TLS. Отбелязвате отметка на Require sign-in и най-отдолу въвеждате данните на пощенския акаунт в полетата Username и Password. След попълване на всички полета, натискаме върху бутона Next.

 

7

 

Стъпка 8: На последна стъпка въвеждате името на акаунта и наименованието при изпращане на изходящи писма. Финално приключвате настройката на вашия пощенски акаунт чрез бутона Finish setup.

 

9


Вашият телефон вече е конфигуриран успешно с пощенската Ви кутия. Вече можете да получавате и изпращате писма от него. 

В случай че срещате затруднение с настройката на пощенската кутия, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано от на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877