cMailPro - Описание на инструмента Contact Center

В тази статия ще ви запознаем с инструмента Contact Center, който можете да намерите в контролния панел към специализираната имейл услуга cMailPro.

Тази функционалност ще ви позволи да активирате и управлявате услугата Contact Center към cMailPro.

Инструментът се намира в секция cMailPro VOIP във вашия контролен панел.

След като кликнете на иконата Contact Center, от падащото меню Managing е необходимо да изберете към кой домейн ще бъде активирана услугата. За активиране натиснете бутона Enable. 

 

След активиране на услугата ще се появят допълнителни полета, които ще определят, кой от акаунтите ще има администраторски права върху функцията Contact Center. Тя ще бъде видима като допълнителен раздел в Pronto браузер клиента.

Set as administrator - Изберете тази опция, за да зададете акаунта като администратор.

След избиране на администратор ще видите, че този акаунт има права върху Contact Center.

От колона Functions могат да бъдат премахнати или добавени права на друг акаунт.

Unet as administartor - Изберете тази опция, за да премахнете администраторските права на този акаунт.

 

Ако искате да деактивирате функцията Contact Center, можете да я изключите по всяко време, като натиснете бутона Disable.

 

В случай че срещате затруднение с инструмента Contact Center, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877