cMailPro - Описание на инструмента Call Register

В тази статия ще ви запознаем с инструмента Call Register (Регистър на обажданията), който можете да намерите в контролния панел към специализираната имейл услуга cMailPro.

 

 

 

Call Register се използва за получаване на информация и статистика на изходящите/входящите обаждания от определен клиент, като предоставя подробна информация за всеки един разговор.

 

 

Account - Изберете определен акаунт, за който искате да получите подробна статистика;

Period   - Изберете определен период, за който искате да видите подробна статистика;

Search   - От тук имате възможност да търсите определен разговор или телефонен номер.

 

Най-отдолу имате възможност да прегледате подробна информация за всички входящи и изходящи обаждания, както и информация за продължителността на разговорите.

 

В случай че срещате затруднение с регистъра за обаждания, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877