1. Начало
  2. Имейл
  3. Бизнес имейл (cMailPro)
  4. Как да създам автоматичен мейл отговор? (cMailPro)

Как да създам автоматичен мейл отговор? (cMailPro)

В тази статия ще покажем как се настройва автоматичен отговор (Съобщение при отсъствие) в услугата cMailPro.

Има две възможности – активиране на автоматичен отговор само за един имейл акаунт или за всички имейли към домейна.

Автоматичен отговор за един имейл акаунт

За да настроите автоматичен мейл отговор за определен имейл акаунт, достъпете панела за управление на имейла: клиентски профил » Бизнес поща (cMailPro) » Управление » раздел ПощиНастройки.

Опцията за активиране на автоматиен отговор за определен имейл акаунт

От опциите за имейл акаунта (три точки) изберете Съобщение при отсъствие.

Настройки на автоматичен мейл отговор за един определен имейл акаунт
Настройки на автоматичен мейл отговор за един определен имейл акаунт.
  • Включете функционалността от опцията Включете съобщение при отсъствие…;
  • Изберете период, за който тя да е активна (начална и крайна дата);
  • Попълнете съобщение, което ще се изпраща автоматично към подателите на писмата;
  • Запишете настройките със Запиши.

Когато някой Ви изпрати имейл, той ще получи автоматичния имейл отговор.

Ако конкретен подател Ви изпрати следващи имейли, той няма да получи за всеки един автоматичен мейл отговор, само за първия му имейл. Интервалът, за който няма да му се изпраща автоматичен мейл отговор след първото му писмо, е в рамките на периода на активност.

Автоматичен отговор за всички имейли към домейна

Автоматичен мейл отговор може да се активира за всички имейл акаунти към домейна.

Достъпете панела за управление на Бизнес пощата: клиентски профил » Бизнес поща (cMailPro) » Управление » раздел Съобщение при отсъствиеНастройки.

Настройки на автоматичен мейл отговор за всички имейли към домейна
Настройки на автоматичен мейл отговор за всички имейли към домейна.
  • Включете функционалността от опцията Включете съобщение при отсъствие… Плъзнете надясно бутона, докато промени цвета си в зелен;
  • Изберете период, за който тя да е активна (начална и крайна дата);
  • Попълнете съобщение, което ще се изпраща автоматично към подателите на писмата;
  • Запишете настройките със Запиши.

В посочения период, на всяко имейл съобщение, което се получи на който и да е имейл адрес към домейна, ще бъде изпращан автоматичен отговор.


Предстои Ви отпуск? Вижте 10 идеи за атрактивен Out-of-Office имейл според Вашия бизнес | Blog

Обновена: 28.10.2022

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още