Групи (Groups) в cMailPro

В тази статия ще ви запознаем с инструмента Groups, който позволява набор от хора да получават имейл съобщения, като използват единичен имейл адрес (например support@mycompany.com).

В менюто Groups имате възможността да създавате различни групи, в които да добавяте контакти от ваш домейн.  Можете да използвате групите, за да изпратите едно писмо към всички заинтересовани хора или цели отдели едновременно, без притеснения, че то може да не достигне до някой от тях. Такъв тип група може да е например support@mycompany.com, които да отговарят на всички технически запитвания или office@mycompany.com, които да отговарят за всички административни въпроси.  

Можете лесно да създадете група. Попълнете следните полета:

Group Name - Името на вашата група;

Group Email Address - Имейл адресът, на който групата ще отговаря;

Domain - Домейнът, за който ще създавате група.


След като попълните данните, натиснете бутона Create Group: 

След това, групата ще се появи отдолу в списъка Current groups. Можете да управлявате всяка група, използвайки наличните настройки срещу всяка една от тях. 

 

Ако желаете да изтриете групата е необходимо да натиснте върху бутона Delete:

 

При преименуване на групата е необходимо да натиснте върху опцията Rename:

На екрана ще ви се появи поле в което да въведете новото име на групата и след това да натиснете върху бутона Rename group:


За допълнителни настройки към групата е необходимо да изберете опцията Settings:

След това можете да зададете допълнителни настройки за всяка група:

Remove To and Cc from Distribution - Премахване "до: (to:)" и "копие: (cc:)" на съобщенията на всички членове от групата;

Expand Group Members - При изпращане на съобщение към потребителите, се прави проверка дали не са го получли вече и се запазва като информация. Също така при изпращането на същото съобщение към друга група отново се прави проверка на потребителите (ако имат активирана опацията expand group members), и ако е било получено от потребител, то съобщението няма да бъде изпратено повторно. Дадената опция позволява да не се получава дублиране на съобщения или препращане на едно и също съобщение постоянно (loop);

Report Delivery to Group - Доклад за доставено съобщение до групата;

Reject Automatic Messages - Отвхърляне на всички автоматични отговори (т.е. отговори от "роботи") към създадената група;

Remove Author from Distribution - Премахване "от: (from:)" на съобщенията на всички членове от групата;

Set Reply-To Group - Опцията позволява при изпратено съобщение към групата, при избирането на отговор съобщението, да не се връща към подателя, а да се връща отговор към групата;

Signalling Enabled - Разрешаването на Signalling позволява изпращането на задача, календар, съобщение или друг вид комуникация на групата в реално време.

От бутона Group Members можете да добавите всички имейл адреси, които искате да получават писмата адресирани към тази група:

В падащото меню ще се покажат всички адреси, които имате запазени като акаунти в меню Accounts и които можете да добавяте. Избирате конкретния пощенски акаунт и натискате върху бутона Add Member.


След това ще ви излезе съобщение за успешно добавяне на пощенския акаунт към групата. Отдолу може да го видите в колоната Email Address:

Когато искате да премахнете някой адрес от групата, трябва да натиснете бутона Remove:

В случай че срещате затруднение с добавянето на пощенски акаунти към групи, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877