Как се подновява домейн име ?

В тази статия ще опишем стъпките, с които можете да подновите съществуващо/изтичащо домейн име.

За целта трябва първо да влезете във Вашия потребителски панел на: http://my.icn.bg.

След като влезете в панела, ще се визуализира основната страница, която изглежда по следния начин:

В колоната от ляво, под меню "Моите домейни", можете да видите и управлявате домейните, които сте закупили.

В секцията "Изтичащи домейни" ще видите само домейните, които изтичат след по-малко от 30 дни. В случая в този акаунт няма изтичащ продукт. От бутона "Поднови домейн" можете да видите всички налични домейн имена и да подновите избран/и от Вас.

Страницата с всички домейни изглежда по следния начин:

За да прегледате/управлявате даден домейн, кликнете върху продукта в първата колона или на бутона "Преглед", който се намира най-отдясно и е изобразен под формата на лупа. След това ще се визуализира страница с детайлна информация за Вашия домейн, както и различни възможности за управление.

С натискането на бутона "Поднови/Добави в количка" домейнът Ви ще се добави във Вашата количка.

Системата ще Ви препрати към страница за финален преглед на поръчката и плащане:

След като прегледате поръчката и се уверите, че всичко е коректно заявено, можете да преминете към плащане, където можете да изберете най-удобния за Вас начин на плащане.

След като изберете начин на плащане, с бутона "Финализирай" можете да завършите поръчката.

Ще получите имейл с потвърждение, че сте заявили успешно поръчката. 

Периоди на изтичане:
Всеки тип домейн има специфични правила, дати на преустановяване, гратисни периоди и наказателни периоди или такси, като в приложената статия може да се запознаете по-подробно с тях:
Периоди на изтичане на домейн имена

Подновяването на домейн име в назакателен период /Redemption/ и плащането на наказателната такса включва и подновяването на домейн името.

Напомняне на изтичане
Един месец преди изтичане на домейн името системата на ICN.Bg автоматично започва да изпраща мейли на клиента с напомняне, че услугата изтича на определена дата. 

Автоматично подновяване
За удобство на нашите клиенти сме създали и опция за автоматично подновяване, която може да се включи само по Ваше желание.
За повече информация относно автоматичното подновяване можете да разгледате нашата помощна статия по въпроса:
Автоматично подновяване на услуга

В случай, че срещате затруднение с подновяването на Вашата услуга, можете да се свържете с отдел продажби на имейл адрес office@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877