Отдалечено изтегляне на писма (Remote POP) в cMailPro

В тази статия ще ви запознаем с раздел Remote POP, който можете да намерите в контролния панел към специализираната имейл услуга cMailPro.

Remote POP или RPOP е функция на cMailPro, която ви дава възможност да използвате една пощенска кутия, в която да получавате писмата си от няколко различни имейл акаунта. Използвайки протокола POP3, системата ще изтегля вашите писма от външни имейл услуги и ще ги доставя директно във вашата cMailPro пощенска кутия. Именно затова cMailPro е Unified Communications решение – защото обединява в едно всички ваши комуникационни канали. 

След като влезете в Remote POP е необходимо от Managing да изберете пощенски акаунт от падащото меню и да натиснете бутона Add Remote POP, за да добавите нов RPOP:

След като сте натиснали върху бутона Add Remote POP ще е необходимо да попълните следната информация в полетата:

Display Name – Въведете името, което ще виждат получателите;

Account – Въведете името на желания отдалечен/външен имейл акаунт, на който желаете да преглеждате входящите имейли. Можете да въведете множество акаунти, поддържани от различни имейл доставчици;

Host – Въведете вашия хост;

Password - Въведете вашата парола;

Mailbox – В това поле можете да попълните името на конкретна папка, в която желаете да пристигат всички входящи имейл писма на отдалечения акаунт. Ако не желаете вашите входящи имейли на отдалечения акаунт да се съхраняват в конкретна папка, а в Inbox-а на вашия акаунт в cMailPro, то оставате полето непопълнено.

Отметки:

Leave messages on server – Въпреки, че POP3 изтегля локално съобщенията, с тази опция те ще пазят и на сървъра;

APOP – Протокол, който използва MD5 криптация с цел да се избегне атака върху споделените документи;

TLS – Криптографски протокол, създаден да предостави допълнителна защита през компютърна мрежа;

Pull Every – Избирате през колко време да се изтеглят съобщенията от пощата.

След като се уверите, че коректно сте попълнили всички полета е необходимо да натиснете върху бутона Save. По този начин вече сте създали RPOP акаунта. 

При вече създаден RPOP акаунт ще имате две възможни опции - View/Edit и Delete. При View/Edit имате възможност за преглед и редакция на въведаната от вас информация на акаунта, за който желаете отдалечено да изтегляте имейл писмата. 

Ако желаете да изтриете RPOP акаунта може да използвате опцията Delete:

В колоната Status можете да прегледате датата и часа на последната редакция по RPOP акаунта:

В случай че срещате затруднение с RPOP акаунтите, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877