Автоматично подновяване на услуга

В тази статия ще опишем как да активирате "Автоматично подновяване" на избрана услуга.

Влезте в клиентския си профил през ICN.Bg

Въведете данните си за достъп - потребителско име и парола.

След като влезете в панела от лявата колона под меню "Моите продукти", избирате продукта, който желаете да се подновява автоматично.

 


 

На основната страница с информация за продукта ще видите, че автоматичното подновяване е изключено, тъй като така е зададено в системата по подразбиране и опцията може да се включи само при желание от страна на клиента. 

За да активирате опцията, натиснете бутона в дясно "Автоматично подновяване" (на който е изобразен "Х").

Тук ще се визуализира искане за потвърждение. С натискане на бутона "ОК" автоматичното подновяване ще се активира.

Ще получите имейл с информация, че сте активирали опцията "Автоматично подновяване":

Захранване на клиентска сметка 

За да работи пълноценно автоматичното подновяване, трябва да имате налични средства във вашата виртуална сметка.

Тя може да се захрани от основната страница на потребителския ви панел на https://my.icn.bg/login.html

След като влезете в панела най-долу на страницата от секцията "Клиентска сметка", натискате червения бутон "Захранване".

Ще бъдете прехвърлени на страница, където ще можете да въведете желаната сума, с която желаете да захраните сметката си, както и удобен за вас начин на плащане.

След като попълните сумата и изберете начин на плащане, с бутона "Потвърди" можете да завършите поръчката. 

Ще получите имейл с информация за вашата поръчка и тя ще придобие статус "Очаква плащане"

За повече информация относно подновяване на услуги, като Споделен хостинг, Cloud, Сървър, можете да разгледате нашата помощна статия по въпроса:

Как се подновява услуга - Споделен хостинг, Cloud, Сървър

В случай че срещате затруднение с автоматичното подновяване на услугата, може да се свържете с отдел продажби на имейл адрес office@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338

Публикувано от на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877