Как се ценоoбразува Cloud сървър ?

В тази статия ще се запознаете с начина на ценообразуване на Cloud сървърите на ICN.Bg. Предимството на ICN.Bg Cloud сървърите пред споделения хостинг и наетите сървъри е възможността клиентът да избира и променя във всеки един момент параметрите на машината си, като се заплаща само времето, за което тези параметри са използвани.

При първоначална поръчка на Cloud се избират няколко основни параметъра.

Linux Cloud Сървър:

1. RAM памет - минимум 256 МB

2. CPU (процесор) - минимум едно ядро (0.6 Ghz)

3. HDD (твърд диск) - минимум 10 GB 

Windows Cloud Сървър:

1. RAM памет - минимум 1024 МB

2. CPU (процесор) - минимум едно ядро (0.6 Ghz)

3. HDD (твърд диск) - минимум 20 GB 

Съществува възможност за добавяне на допълнителни екстри, като контролен панел, мониторинг, управление, бекъп.

Контролен панел - cPanel за Linux сървъри - улеснява управлението на приложенията/сайтовете на сървъра.

Мониторинг - Денонощно наблюдение на Вашия сървър/и.

Управление (Managed Cloud/Системна администрация) - Ние администрираме вашият сървър 24/7, 365 дни в годината. В тази услуга са включени 6 технически часа на месец. Нашите системни администратори ще се грижат за нормалната работа на Вашия сървър. Тази опция се изисква, ако нямате техническо лице, което да поддържа машината.

Бекъп - Създава image на Вашата система, което може да се използва във всеки един момент, когато прецените, че желаете да върнете началното състоянието на машината. Cloud бекъпа-а няма възможност да възстановява определени файлове или директрории, а изцяло възстановяваме самия Cloud сървър. ICN.Bg предоставя и опция за отдалечено архивиране на файловете разположени върху Cloud сървъра с възможност за 

След като услугата е ICN.Bg Cloud е успешно активирана, ще можете да проследите детайлна разбивка на ценообразуването на Вашия Cloud сървър в потребителския панел на https://my.icn.bg/.

ICN.Bg Cloud работи на принципа на виртуална сметка, като отчина ресурса почасово, т.е. при активиране на услугата, платената сума се захранва по cloud виртуална сметка, а системата черпи от нея всеки астромически час в зависимост от използвания ресурс. Тази гъвкавост Ви помага да плащате само за ресурса, който сте заявили и изполвате. Ако по време на текущия месец създаден нов сървър, завишите или намалите ресурса на текущия си cloud сървър, платформата ще преизчисли почасовата цена на услугата и ще корегира дата на изтичане на услугата. 

Начин на визуализиране:

 

Най-горе под  в графата "Cloud сървър" платформата показва изразходвана до момента сума за текушия месец. 

"Наличност по виртуална сметка" показва оставащата Ви сума, от която системата ще тегли при работа на машината. Под сумата се вижда прогнозната дата, до която сървъра ще работи при текущите параметри. 

По-надолу на същата страница ще видите разбивка на цената:

Вижда се прогнозната цена за следващия месец, изчислена на база на общия брой часове в месеца.

VM POWERED ON - това е цена на час, когато ICN.Bg Cloud сървърът е включен.

VM POWERED OFF - това е цена на час, когато ICN.Bg Cloud сървърът е изключен - заплаща се само заетото дисково пространство.

* Тези два компонента Ви позволяват да редуцирате разходите сако Cloud сървърите Ви не е необходимо да работят денонощно (24/7/365).

С натискане на плюсчето "+" в секцията Cloud сървъри имате възможност да прегледате  подробна информация за цената на час на всеки един компонент и допълнителна опция в зависимост от използвания обем:

Кредитен бонус

Кредитният бонус за ICN.Bg Cloud сървърите позволява да използвате част от сумата за работа, като Овърдрафт, като се заплати в последствие използваната сума. Това е направено за удобство на нашите клиенти, за да не спират работа ICN.Bg Cloud сървърите при невъзможност за захранване на сметката в точно определен ден и час. За повече информация как да активирате кредитния бонус и каква сума може да използвате, като кредит може да прочетете от нашата помощна статия:

Какво е кредитен бонус за Cloud сървър и как се използва ?

В случай, че срещате затруднение с ценоoбразуването на вашият Cloud сървър, можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес:support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338.

Публикувано от на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877