Как се подновява услуга ?

В тази статия ще опишем стъпките, с които можете да подновите съществуваща/изтичаща услуга.
Статията е валидна за всички услуги предлагани от ICN.Bg (Споделен хостинг, Cloud сървър, Нает сървър, SSL Сертификат и други), като за пример е използвана услугата Споделен Linux хостинг.

За целта трябва първо да влезете във Вашия потребителски панел на: http://my.icn.bg.

След като влезете в панела, ще се визуализира основната страница, която изглежда по следния начин:

В колоната от ляво, под "Моите продукти", можете да видите и управлявате продуктите от всички категории, които сте закупили.

В секцията "Изтичащи продукти" ще видите само продуктите, които изтичат след по-малко от 30 дни. В случая в този акаунт няма изтичащ продукт. От бутона "Поднови услуга" можете да видите и подновите всички налични продукти.

Страницата с всички продукти изглежда по следния начин:

За да прегледате/управлявате даден продукт, кликнете върху продукта в първата колона или на бутона "Преглед", който се намира най-отдясно и е изобразен под формата на лупа. След това ще се визуализира страница с детайлна информация за Вашия продукт, както и различни възможности за управление.

С натискането на бутона "Поднови/Добави в количка" продуктът Ви ще се добави във Вашата количка със същите детайли, допълнителни опции и период, които сте избрали първоначално при поръчването му. 

Системата ще Ви препрати към страница за финален преглед на поръчката и плащане:

Ако изберете да подновите даден продукт, а в същото време имате други продукти, които изтичат скоро, системата ще Ви напомни за тяхното изтичане преди да преминете към плащане. 

Напомнянето става по следния начин:

Като в секцията "ICN.Bg Препоръчва" се показват останалите продукти, чиито срок на изтичане наближава. 

След като прегледате поръчката и се уверите, че всичко е коректно заявено, можете да преминете към плащане, където можете да изберете най-удобния за Вас начин на плащане. 

След като изберете начин на плащане, с бутона "Финализирай" може да завършите поръчката. 

Ще получите имейл с потвърждение, че сте заявили успешно поръчката. 

Напомняне на изтичане

Две седмици преди изтичане на дадена услуга системата на ICN.Bg автоматично започва да изпраща мейли на клиента с напомняне, че услугата изтича на определена дата. 

Съобщението съдържа и уникален бутон, с натискането на който клиентът се отвежда до страница, на която може да избере начин на плащане и да поднови услугата си.

Автоматично подновяване
За удобство на нашите клиенти сме създали и опция за автоматично подновяване, която може да се включи само по Ваше желание.
За повече информация относно автоматичното подновяване можете да разгледате нашата помощна статия по въпроса:
Автоматично подновяване на услуга

В случай, че срещате затруднение с подновяването на Вашата услуга, може да се свържете с отдел продажби на имейл адрес office@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338

Публикувано от на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877