Как да активирате/деактивирате автоматичният отговор (autoresponder) за имейла ви

Здравейте, в тази статия ще ви покажем как да активирате/деактивирате автоматичният отговор (autoresponder) на имейла ви

  1. Влезте в cPanel акаунта си и изберете следната икона:

 

  1. Ще видите следния екран:

 

  1. Кликнете на бутона „Add Autoresponder“ и трябва да видите настройки за авторматичния отговор:

 

  1. От опцията “Interval” можете да настроите интервалът от време, през който ще се изпращат автоматични отговори към един и същ имейл. Например: Ако въведете стойност 0, всеки път, когато получите имейл от някого, той ще получава автоматичния отговор. Ако въведете стойност 2 и някой ви изпрати 3 имейла, в рамките на един час, то той ще полуи автоматичен отговор само на първия си имейл. Така ако някой ви изпрати 5 имейла в рамките на посочения от вас интервал, той ще получи автоматичен отговор само на първия.
  1. Завършвате създаването на автоматичен отгово с бутона „Create/Modify".

 

  1. Ако желаете да изтриете автоматичният отговор се връщате в началното меню. Срещу вашия имейл има 2 бутона „Edit“ и „Delete“. Вие трябва да натиснете „Delete“, за да премахнете автоматичния отговор или „Edit“, за да направите корекции по него.

За допълнителни въпроси можете да пишете на support@icn.bg или да позвъните на 0700 30070; 02 491 8877; +359 888 738338.

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877