Създаване на пощенски акаунт в cPanel

В това ръководство ще ви покажем как да си направите пощенски акаунт в cPanel. Необходимо е да следвате следните стъпки:

1. Влезте с потребителският си акаунт и парола в https://my.icn.bg/login.html

2. След като влезнете във Вашият профил, изберето от менюто "Моите продукти", "Споделен Хостинг", в дясно ще ви се отворят Вашият/те хостинг план/ове, изберете плана, в който искате да добавите пощенски акаунт и натиснете ляв бутон на мишката върху него.

 

3. След като влезнете в съответния план, ще видите характеристиките му в лявата част и управлението на хостинг плана в дясната част на страницата, изберете "Контролен панел".

 

4. Отваря Ви се "Хостинг Контролен панел"(cPanel), в менюто "Email" изберете "Accounts".

 

5. Най-горе в менюто има полета, в които попълвате данните за новия пощенски акаунт, както следва:

Email: въведете името на желаният от вас пощенски акаунт и от падащото меню изберете към кой домейн желаете да бъде направен акаунта.

Domain: изберете домейна, за който желате да създадете нов пощенски акаунт.

Password: препоръчваме Ви да сложите парола от минимум 8 символа, включващи големи и малки букви, цифри и символи (@ % _ - $ § !).

Password(again): повторете паролата, тя трябва да съвпада с горната.

В случай, че искате сложна парола, но не можете да решите каква точно да е, можете да ползвате "Password Generator" бутона, който ще генерира за Вас парола.

Mailbox Quota: Можете да определите големината на пощенската кутия на акаунта, който създавате, с цел спестяване на дисково пространство, което Ви е нужно за други цели.

След като сте попълнили полетата и сте избрали домейна, към който желаете да бъде пощенският акаунт, натиснете бутон "Create Account".

 

 

6. След като сте създали акаунта, новосъздаденият акаунт ще се появи в списъка под полетата за създаване на акаунт, в който списък имате достъп до информацията за използваното пространство в пощенската кутия и управлението й. Може да управлявате пощенския акаунт с опциите, които се намират срещу него. Те са следните:

Change Password: чрез тази опция може да промените текущата парола за достъп до пощенския акаунт.

Change Quota: от тук е възможна промяната на квотата, която сте задали за вашия пощенски акаунт.

Configure Mail Client: при използването на тази опция може автоматично да направите конфигурирането на вашия пощенски акаунт с настройките спрямо използвания имейл клиент и операционна система. Приложени са няколко конфигурации от които да изтеглите тази която ви е необходима. В случай че не желаете автоматично конфигуриране, отдолу има информация за ръчните настройки, които може да използвате за вашия имейл клиент.

Delete: тази опция се използва в случай, че желаете да изтриете пощенската кутия.

More: от това падащо меню имате опцията "Access Webmail" чрез която директно да влезете през уебмейл клиент във вашата пощенска кутия. Предварително може да изберете един от тях - Horde, Roundcube или SquirrelMail.

 

 

Готово! Вече имате създаден пощенски акаунт и можете да получавате и изпращате писма от него. Ако имате проблем можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877