iPad - настройка на имейл клиент

В това ръководство ще Ви запознаем подробно с настройките, които трябва да направите във Вашият iPad/iPhone за да си настройте пощенския клиент.

1. Влезте в меню "Settings", подменю "Mail, Contacts, Calendars"

2. Изберете "Add Account..."

3. Изберете "Other"

4. Изберете "Add Mail Account"

5. Въведете Вашите данни (за пример сме въвели данни за акаунта на Ivan Ivanov - всякаква прилика с дествителни лица и данни са случайни)

Имена, e-mail адрес, парола и кратко описание, което ще излиза като име на този акаунт в списъка с пощенските Ви акаунти в iPad/iPhone -а Ви

6. След като ги въведете, натиснете "Save" / "Next", ще влезнете в менюто с настройките на изходящият и входящият пощенски сървъри

7. IMAP настройки

7.1.1. IMAP настройки без SSL - в полетата за изходящ и входящ сървър въведете "mail.вашиятдомейн" (пример - mail.moiafirma.bg), в полето за потребител въведете пълния e-mail адрес (пример - ivan@moiafirma.bg), въведете паролата за пощата която се задали и натиснете "Save" / "Next" бутон в горния десен ъгъл най-горе

7.1.2. Ще излезне съобщение, в което Ви пита дали искате настроите акаунта без SSL, маркирайте "Yes"

7.2.1. IMAP настройки с SSL - в полетата за изходящ и входящ сървър въведете "setra.icnhost.net"

* пояснение - setra е името на сървъра където се намира хостинга Ви, може да е друг сървър, така че проверете в Клиентската платформа в меню "Споделен хостинг" -> Вашият план. На екрана ще излезне пълна информация за Вашият план, където има данни за сървъра и неговото име, което трябва да въведете в "именасървъра.icnhost.net"

        *пояснение - 

7.2.2. Ще излезне съобщение, в което Ви пита дали искате настроите акаунта без SSL, маркирайте "Yes"

7.2.3. В менюто на акаунта, на който въведохме данните, влезте в подменю "Advanced"

7.2.4. Преместете плазгача на ON срещу "Use SSL", в менюто "Authentication" изберете "Password"

Готово! Вече можете да получавате и изпращате писма. Ако имате проблем с настройването на имейл адресът ви можете да се свържете с нашата техническа поддръжка на имейл адрес: support@icn.bg или телефон 02 491 8877 и +359 888 738338

Публикувано на

В случай, че имате нужда от техническа помощ или по-детайлна информация свързана с темата от помощната статия, молим да изпратите запитване.

Пусни запитване

Нашият Friendly Geeks техничеки екип с радост ще Ви съдейства денонощно и на:

  • Национален телефон: 0700 300 70 (на цената на един градски разговор)
  • Тел.: +359 2 491 8877