Автоматично подновяване на услуга

Помощен център

Автоматично подновяване на услуга

В тази статия ще ви покажем как може да активирате опцията Автоматично подновяване в потребителския панел за всяка посочена услуга.

Влезте в клиентския си профил през нашия сайт като кликнете линка Вход:

auto renewal

Въведете коректни данни за достъп - потребителско име и парола:

auto renewal

Активиране на автоматично подновяване

След успешно логване от секции Моите домейни и Моите продукти изберете продукта, който желаете да се подновява автоматично:

auto renewal

На основната страница с информация за продукта ще видите, че автоматичното подновяване е изключено по подразбиране и опцията може да се включи само при желание от страна на клиента:

auto renewal

За да активирате опцията кликнете бутона Автоматично подновяване (на който е изобразен символа Х).

Тук ще се визуализира искане за потвърждение - кликнете бутона ОК за да активирате автоматичното подновяване:

auto renewal

На контактната поща ще получите имейл с информация, че опцията Автоматично подновяване е активирана успешно:

auto renewal

Захранване на клиентска сметка

За да работи пълноценно автоматичното подновяване, трябва да имате достатъчно пари във вашата виртуална сметка.

Тя може да се захрани от основната страница на потребителския панел като кликнете бутона Захранване в секцията Клиентска сметка (най-долу на страницата):

auto renewal

Ще бъдете пренасочени на страница, където ще може да въведете сумата, с която желаете да захраните сметката си, както и удобен за вас начин на плащане:

auto renewal

След като попълните сумата и изберете начин на плащане, кликнете бутона Потвърди за да завършите поръчката. 

След заплащане на сумата тя ще бъде коректно отчетена като наличнa сума в секция Клиентска сметка.

За повече информация относно подновяване на услуги като Споделен хостинг, Cloud, Сървъри можете да разгледате статията Как се подновява услуга в ICN.bg?