Начало > Помощен център > Акаунт и Плащания > Плащания > Автоматично подновяване на услуга

Автоматично подновяване на услуга

Помощен център

Автоматично подновяване на услуга

В тази статия ще ви покажем как може да активирате опцията Автоматично подновяване в потребителския панел за всяка посочена услуга.

Влезте в клиентския си профил през нашия сайт като кликнете иконата за Вход:

Логване в потребителския панел през сайта icn.bg

Въведете коректни данни за достъп - потребителско име и парола.

Активиране на автоматично подновяване

След успешно логване от секция Услуги изберете продукта, който желаете да се подновява автоматично:

Избиране на продукт за автоматично подновяване

На основната страница с информация за продукта ще видите, че автоматичното подновяване е изключено по подразбиране и опцията може да се включи само при желание от страна на клиента:

Активиране на опцията автоматично подновяване

За да активирате опцията кликнете бутона Автоматично подновяване.

Захранване на клиентска сметка

За да работи пълноценно автоматичното подновяване, трябва да имате достатъчно пари във вашата виртуална сметка.

Тя може да се захрани от основната страница на потребителския панел като кликнете бутона + в секцията Баланс на акаунта (най-горе на страницата):

Бутон за захранване на клиентска сметка

Ще бъдете пренасочени на страница, където ще може да въведете сумата, с която желаете да захраните сметката си, както и удобен за вас начин на плащане:

Въвеждане на сума и избор на начин на плащане

След като попълните сумата и изберете начин на плащане, кликнете бутона Плати, за да завършите поръчката.

След заплащане на сумата тя ще бъде коректно отчетена като наличнa сума в секция Клиентска сметка.

За повече информация относно подновяване на услуги като Споделен хостинг, Cloud, Сървъри можете да разгледате статията Как се подновява услуга в ICN.bg?