Лицата на хостинга: “Диджитал Маркетинг Груп”

Лицата на хостинга: “Диджитал Маркетинг Груп”

Наталия и Валентин представят "Диджитал маркетинг груп". Te започват своя семеен бизнес - компания за маркетинг и комуникации преди 2 години. От тогава до сега, успешно развиват бранда си международно и реализират проекти в над 15 европейски държави. Прочетете повече за техния успешен бизнес и начин на работа в нашето интервю!

*2A2DCE55-FE66-4B8D-B7DA-78F7821D2815За Диджитал Маркетинг Груп:*

*Диджитал Маркетинг Груп е динамично развиваща се и иновативна компания за маркетинг и комуникации. Нейни основатели са Наталия Кирилова и Валентин Тодоров, които обединяват своя дългогодишен маркетинг опит в едно смело бизнес начинание. Днес те имат зад гърба си множество успешни проекти в над 15 европейски държави и не спират да търсят нови възможности и да си поставят нови бизнес цели. *

Представете “Диджитал Маркетинг Груп” с няколко думи и разкажете малко повече за създаването на вашия сайт: www.digital-marketing.bg?

Наталия: Създадохме “Диджитал Маркетинг Груп” с визията да помагаме на нашите клиенти да преминат по-лесно през процеса на дигитализация и да оползотворят по-ефективно процесите си чрез дигитални технологии. Основните ни сфери на дейност са в 6 направления - стратегически маркетинг, уеб дивелопмънт, медиен мениджмънт, дизайн и крейтив, разработване на съдържание и производство на рекламни продукти.

Създадохме бранда през 2014 година. Компанията е семейна, като със съпруга ми решихме да обединим над 15 годишния маркетинг опит на всеки от нас. Аз отговарям за маркетинговия екип, а Валентин – за дизайнерския и технически екип. Интересното е, че попадаме на все повече български семейни компании, което само може да ни радва.

За тези две години успяхме да привлечем за клиенти водещи брандове, както и доказани лидери в своите си сектори, реализирахме проекти в над 15 европейски държави.

Валентин: Интернет страницата ни беше един от първите активи, в които инвестирахме сериозно. Дори и към днешна дата, това е един от ресурсите, на които отделяме сериозно внимание. На практика работим всеки месец по нейното актуализиране и надграждане.


Как сайтът ви помага да достигате клиентите си и да презентирате своя бизнес ефективно?

Наталия: На първо място разработихме качествено и полезно съдържание. По този начин успяваме да привлечем или задържим аудитории, които се интересуват от определен тип услуга. На второ място сайтът ни е мястото, на което показваме на клиентите си възможностите на Wordpress като CMS система. Зад платформата имаме внедрен CRM, с която управляваме част от маркетинговите си дейности.

Случвало ли ви се е сайтът ви да бъде атакуван и как се защитавате от опасностите онлайн?

Валентин: Това е един от първите уроци, които научихме. “Хубавото” беше, че това се случи на нашия собствен сайт.

На практика дори и днес имаме почти ежеседмична атака към някой от сайтове, които поддържаме. Наш основен хостинг партньор е ICN.Bg и това доста ни облекчава в частта повишаване на сигурността на интернет страниците. През годините успяхме да изградим добри взаимоотношения с екипа на ICN.Bg и разчитаме на доста помощ и съвети от тяхна страна.

Един от най-сигурните методи, за да защитим сайтовете, е да работим с платен софтуер само от доказани разработчици. Актуализираме редовно софтуера, с който работим. Инсталираме и допълнителна защита.

Не на последно място разработваме по-сложни пароли за достъп. Разбира се има и други неща, с които повишаваме сигурността на сайтовете, но те са фирмена тайна.

Какви са най-важните качества, които търсите в един хостинг партньор? Защо се спряхте на ICN.Bg?

Наталия: На първо място комуникацията между екипите. Това е много важно. Когато две страни имат добра комуникация, те могат да намерят техническо решение, което да е взаимноизгодно.

Качеството на обслужването е другият фактор, който ни привлича към ICN.Bg като наша предпочитана хостинг компания. На практика можем да разчитаме на 24/7 обслужване, при това на доста ниска цена. Експертизата на екипа е на високо ниво.

Валентин: Определено можем да кажем, че в България нивото на водещите хостинг компании е доста високо. Поради това техническите параметри са основният фактор, когато избираме. Само за сравнение ще споделим, че преди година ни се наложи да работим с голяма немска хостинг компания. Очакванията ни за високо ниво на обслужване въобще не се оправдаха и се оказа, че българските хостинг провайдъри са на доста добро ниво.

В техническо отношение ICN.Bg предлага изключително добри решения, които са подходящи за проекти от всякакъв калибър. Харесва ни, че компанията се развива, инвестира в нови технологии, разширява сферата си на дейност. Това ни помага ние да разчитаме на един доставчик, което оптимизира голяма част от нашите процеси.

В бъдеще как планирате да развивате бизнеса си онлайн?

Наталия: Компанията ще продължи да се развива в областта на дигиталния маркетинг като планираме насочва в две основни направления – едното е задълбочаване на експертизата ни в областта на стратегическото планиране на дигитални проекти, а другото – подобряване на обслужването чрез използването на дигитални технологии.

Планираме развитие и на териториалния обхват на държавите, в които работим, като за момента говорим основно за Европа.

Опишете своя креативен процес и как създавате най-добрите си идеи?

Наталия: Нашата най-силна страна е стратегическият маркетинг и неговото преплитане с дигитализацията. Хубавото е, че успяхме за кратък период от време да изградим име в тази сфера и определено наблюдаваме засилване на интереса в тази част. Инвестирахме доста в обучение в областта на User Experience и вече имаме редица успешни проекти, като някои са с колеги от други уеб агенции, които примерно са по-силни в програмиране, но им липсва бизнес усет.

Другото, което ни отличава, това е безспорно уникалният ни опит в реализирането на маркетинг проекти за индустриални компании. Тук говорим за сфери като инженеринг, енергетика, спедиция, химия и т.н. Там не се изисква много креативност, но не изисква умението да поднесеш информацията по най-добрия начин на аудитория, за която дигиталната среда не винаги е първосигнална.

В този смисъл при нас креативността залага на големи дози бизнес познания и усет за пазара, в комбинация с подходящия за аудиторията дизайн и комбинирането им с точните технологии. Това е процес, в който участваме обикновено няколко човека, всеки с различна експертиза. Така се допълваме и даваме цялостни решения.

Каква е вашата формула за развитие на успешен бизнес в България?

Наталия: Най-вече страст, много търпение и ежедневно надграждане. В България бизнес не се прави лесно, особено ако си компания, които иска да се развива по западен образец.

Валентин: Създаване на приятелства, изграждане на доверие и инвестиране в честност. Успехът идва бавно, но пък на нас така ни харесва.

Открийте другите „Лица на хостинга“ на ICN.Bg:

Лицата на хостинга: TechNews.bg и GreenTech.bg, Красимир Банков

Лицата на хостинга: Белчо Христов, когато името само говори

Лицата на хостинга: „Бойният клуб“ на Иво и Илиян

Лицата на хостинга: Размисли и страсти за дигиталния маркетинг с Иво Илиев

Лицата на хостинга: Байчо Георгиев и нашите приятели от 9Academy!

Лицата на хостинга: Илиян Петров и DesignAcademy

programata.bg: Най-добрият пътеводител в градската джунгла

Лицата на хостинга: Велислав Вакарелски и Дигитална агенция Magic Creative

Етикети: #cms #лицата-на-хостинга #crm #sajt #диджитал-маркетинг-груп #biznes