Начало > ICN.Bg Блог > Полезно > Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

| Полезно

Може би първият въпрос, който трябва да си зададем, когато решим да си направим сайт, е именно - „Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите?“. Ще разгледаме ключови елементи за връзката с клиентите, за които може би никога не сте се замисляли.

В този контекст много на място идват думите на Робърт Портило, които гласят:

„Най-голямата грешка, която виждам да правят дизайнерите на уебсайтове, е да изграждат уебсайтове за компанията. Ако искате да увеличите реализациите, не създавайте уебсайт за компанията - изградете уебсайт за клиентите на конкретната компания!”.

Въздействаха ли ви тези думи и замислихте ли се вече как може да направите това?

Разберете 10-те правилни стъпки, които NT Websites спазват и следват, когато създават ефективни уебсайтове и онлайн магазини.

Стъпка 1:

Съберете възможно най-много информация за това какъв е профилът на клиентите на вашия клиент. Какво е най-важно в ежедневието им? Какви хора са? Какви са техните нужди? Откъде идват, преди да попаднат на страницата на вашия клиент и защо са „кацнали“ именно тук?

Стъпка 2:

Уверете се, че посетителите на вашата страница ще намерят това, за което са дошли. Създайте стойностно предложение, което обхваща възможно най-много от изброените по-долу точки. Бъдете наясно каква е допълнителна добавена стойност, която им предлагате?

Научи повече: "Защо е важно редовно да обновяваме WordPress ядрото, темата и разширенията в нашия уебсайт?"

Заложете на силно заглавие и разбираемо подзаглавие, което го допълва и дори надгражда. Отбележете изброените ползи под формата на булети, подтикнете потребителите си към действие, като използвате икони или картинки, които ще им вдъхват доверие и усещане, че са на правилното място.

Стъпка 3:

Създайте списък на предимствата, които предлага клиентът ви на неговите клиенти. Отделете специална страница (от 1 до 3 секции) на вашия уеб сайт, за да ги покажете на света. Трябва да бъдат ясни, кратки и добре структурирани.

Стъпка 4:

Създайте списък на проблемите (трудностите) на клиентите на вашия клиент, с които се сблъскват и решават заедно. След това отново ги публикувайте на вашия сайт.

Стъпка 5:

Създайте си списък с възражения, които вашите клиенти биха могли да имат. Публикувайте вашето решение на тези възражения по внимателен, разбираем и нагледен за потребителите начин, за да ги оборите подобаващо.

Стъпка 6:

Създайте списък с въпроси, които клиентите на вашия клиент могат да имат. Желателно е да създадете конкретен раздел с често задавани въпроси (най-добре в стил акордеон).

Стъпка 7:

Създайте списък с услугите, които вашият клиент предлага. След това създайте от 1 до 3 секции на вашата уеб страницата, които подчертават основните характеристики на услугите на вашия клиент.

Стъпка 8:

Създайте списък на социалните доказателства (Social proofs). Отново ги публикувайте с думи, които изграждат доверие в потребителя.

Стъпка 9:

Ако имате възможност, персонализирайте страницата си. Направете я да изглежда достъпна и разбираема. Покажете кой стои зад бизнеса (кой е собственикът или кой е екипът зад него). Разкажете накратко тяхната история по въздестващ начин.

Вижте кои са всички необходими елементи за развитието на вашия сайт в статията ни - "Ръководство: Как да си направя сайт?"

Стъпка 10:

Никога не оставяйте потребителя просто да си тръгне от страницата, на която се намира. В края на всяка страница трябва да му предложите нова препратка или нова опция за интеракция. Затова повторете предложението за “добавена стойност“ на потребителя“, за която говорихме и по-горе.

Научи повече: "5 Link Building техники, които със сигурност не използвате"

В никакъв случай не подценявайте структурата на секциите на вашия сайт или уеб страница. Вариантите са безброй, но най-важното е да представите на своите потребители най-въздействащите и най-важните за тях новини в началото.

Структурата на вашия сайт трябва да „прогнозира“ последователността на мислите на вашите идеални клиенти. Казано с две думи – поставяйте нуждите на клиента, пред желанията на компанията!

Статията е любезно предоставена от Николай Кръстев в превод от публикация на Robert Portillo във Facebook група.

Абонирай се и вземи веднага 15% отстъпка

Получаваш винаги специални оферти, само за абонати и най-полезната и актуална информация за твоя онлайн бизнес.

Изпращане... Грешка по време на изпращането! Моля опитайте отново!

С въвеждане на вашия мейл, вие се съгласявате с условията за ползване на ICN.Bg. Този сайт е защитен от reCAPTCHA и се прилагат правилата за поверителност и общите условия на Google

Благодарим Ви.

Заявката ви е изпратена успешно!

Обратно най-горе