Начало > ICN.Bg Блог > Полезно > Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите на фирмата?

Полезно

Може би първият въпрос, който трябва да си зададем, когато решим да си направим сайт, е именно - „Уебсайт за фирмата или уебсайт за клиентите?“. Ще разгледаме ключови елементи за връзката с клиентите, за които може би никога не сте се замисляли.

В този контекст много на място идват думите на Робърт Портило, които гласят:

„Най-голямата грешка, която виждам да правят дизайнерите на уебсайтове, е да изграждат уебсайтове за компанията. Ако искате да увеличите реализациите, не създавайте уебсайт за компанията - изградете уебсайт за клиентите на конкретната компания!”.

Въздействаха ли ви тези думи и замислихте ли се вече как може да направите това?

Разберете 10-те правилни стъпки, които NT Websites спазват и следват, когато създават ефективни уебсайтове и онлайн магазини.

Стъпка 1:

Съберете възможно най-много информация за това какъв е профилът на клиентите на вашия клиент. Какво е най-важно в ежедневието им? Какви хора са? Какви са техните нужди? Откъде идват, преди да попаднат на страницата на вашия клиент и защо са „кацнали“ именно тук?

Стъпка 2:

Уверете се, че посетителите на вашата страница ще намерят това, за което са дошли. Създайте стойностно предложение, което обхваща възможно най-много от изброените по-долу точки. Бъдете наясно каква е допълнителна добавена стойност, която им предлагате?

Научи повече: "Защо е важно редовно да обновяваме WordPress ядрото, темата и разширенията в нашия уебсайт?"

Заложете на силно заглавие и разбираемо подзаглавие, което го допълва и дори надгражда. Отбележете изброените ползи под формата на булети, подтикнете потребителите си към действие, като използвате икони или картинки, които ще им вдъхват доверие и усещане, че са на правилното място.

Стъпка 3:

Създайте списък на предимствата, които предлага клиентът ви на неговите клиенти. Отделете специална страница (от 1 до 3 секции) на вашия уеб сайт, за да ги покажете на света. Трябва да бъдат ясни, кратки и добре структурирани.

Стъпка 4:

Създайте списък на проблемите (трудностите) на клиентите на вашия клиент, с които се сблъскват и решават заедно. След това отново ги публикувайте на вашия сайт.

Стъпка 5:

Създайте си списък с възражения, които вашите клиенти биха могли да имат. Публикувайте вашето решение на тези възражения по внимателен, разбираем и нагледен за потребителите начин, за да ги оборите подобаващо.

Стъпка 6:

Създайте списък с въпроси, които клиентите на вашия клиент могат да имат. Желателно е да създадете конкретен раздел с често задавани въпроси (най-добре в стил акордеон).

Стъпка 7:

Създайте списък с услугите, които вашият клиент предлага. След това създайте от 1 до 3 секции на вашата уеб страницата, които подчертават основните характеристики на услугите на вашия клиент.

Стъпка 8:

Създайте списък на социалните доказателства (Social proofs). Отново ги публикувайте с думи, които изграждат доверие в потребителя.

Стъпка 9:

Ако имате възможност, персонализирайте страницата си. Направете я да изглежда достъпна и разбираема. Покажете кой стои зад бизнеса (кой е собственикът или кой е екипът зад него). Разкажете накратко тяхната история по въздестващ начин.

Вижте кои са всички необходими елементи за развитието на вашия сайт в статията ни - "Ръководство: Как да си направя сайт?"

Стъпка 10:

Никога не оставяйте потребителя просто да си тръгне от страницата, на която се намира. В края на всяка страница трябва да му предложите нова препратка или нова опция за интеракция. Затова повторете предложението за “добавена стойност“ на потребителя“, за която говорихме и по-горе.

Научи повече: "5 Link Building техники, които със сигурност не използвате"

В никакъв случай не подценявайте структурата на секциите на вашия сайт или уеб страница. Вариантите са безброй, но най-важното е да представите на своите потребители най-въздействащите и най-важните за тях новини в началото.

Структурата на вашия сайт трябва да „прогнозира“ последователността на мислите на вашите идеални клиенти. Казано с две думи – поставяйте нуждите на клиента, пред желанията на компанията!

Статията е любезно предоставена от Николай Кръстев в превод от публикация на Robert Portillo във Facebook група.

Абонирай се за бюлетина ни!

Получавай първи най-актуалната и полезна информация за твоя онлайн бизнес!

Изпращане... Грешка по време на изпращането! Моля опитайте отново!

С въвеждане на вашия мейл, вие се съгласявате с условията за ползване на ICN.Bg. Този сайт е защитен от reCAPTCHA и се прилагат правилата за поверителност и общите условия на Google

Благодарим Ви.

Заявката ви е изпратена успешно!

Обратно най-горе