Необходимо ли е да стартирате бизнес блог?

Необходимо ли е да стартирате бизнес блог?

Питате ли сте се какво липсва на вашия сайт? Какви биха били ползите за бизнеса ви от стартирането на блог? Начина, по който един бизнес блог може да въздейства на потребителите ви, може да надмине вашите очаквания. Това е една маркетингова тактика, която си заслужава да добавите към дигиталната си стратегия и която ще ви помогне да достигнете до вашите потребители и да им дадете ценната информация, която те търсят.

За да обобщим в самото начало, основните ползи от това да поддържаме блог са две. Първата е, че това наистина страхотно помага за SEO-то на вашия сайт. Второ – чрез блога си вие демонстрирате вашите познания и страстно увлечение по определена тема и помага да се покажете като експерт в тази област.

Няколко съвета: Ако желаете читателската ви аудитория да се разраства, пишете по теми, които наистина биха заинтригували феновете ви и са релевантни с вашия бизнес. Необходимо е да се грижите добре за своя блог и да сте постоянни, за да може фен-базата ви да расте и да очаква с нетърпение следващата ви статия. Публикуването на блог постове трябва да е предварително планирано като за това е най-добре да си изготвите график с теми за статии, които сте подбрали.

Нека разгледаме и 3 ползи, които ще създадете за уебсайта ви, а и за бизнеса ви като цяло:

  1. Блогът носи трафик към уебсайта – Най вероятно нямате толкова много отделни страници в уебсайта си, но когато фирменият ви блог е свързан с него, при всяка една нова публикация се създава нова страница и още една допълнителна възможност да бъдете открити чрез търсещите машини. С помощта на блогването също така увеличавате и аудиторията, която ви намира през социални мрежи. Това е заради възможността за споделяне от ваши фенове и по този начин увеличаване на аудиторията.
  2. Блогът ще ви отличи като специалист в сферата, в която пишете - Създавайки полезно съдържание, което е от полза на посетителите на блога, може да ви превърне в дестинация номер 1 за читателите ви, когато имат проблем или въпрос в областта. Връщайки се на вашия блог многократно, вие създавате една лоялна фен база, заинтересована от марката ви. Когато един потребител намери отговор на своя въпрос във вашия блог, в бъдеще той може да се окаже потенциален клиент, защото вече веднъж му е била оказана помощ от ваша страна и шансът да се довери отново на вашия екип е голям.
  3. И може би най-голямата полза от поддържането на блог – дългосрочните ползи. Първите дни на новата ви публикация, съпътствани с разпространението и в социалните мрежи ви се струват най-успешни, но далеч не са най-ползотворни за бизнеса ви. С минаване на времето блог статията ви продължава да се класира в търсачките и да трупа трафик и нови потенциални клиенти. Така че във време, в което пишете новата си статия и сте забравили за някоя написана преди 6 месеца, вие продължавате да печелите от нея.

Подхождайки сериозно към бизнес блога ви, носи ползи, към които се стреми всяка една дигитална маркетингова кампания. Копирайтърските възможности не се отдават на всеки, но с малко тренинг ще можете да създавате текстове, които са увлекателни и полезни за вашите потребители. Инвестицията си заслужава!

Етикети: #blog #business #blogger #copywriting #seo-kopirajtar #seo #biznes #блог #blog