Начало > ICN.Bg Блог > Полезно > 8 сигурни и бързи начина за споделяне на файлове

8 сигурни и бързи начина за споделяне на файлове

8 сигурни и бързи начина за споделяне на файлове

| Полезно

Изпращането на файлове онлайн е основен проблем, с който сме сигурни, че всеки един от вас се е сблъсквал поне веднъж в живота си. Независимо в коя част на света се намирате, трябва да помислите за 3 основни неща:

  • Сигурността за вашите файлове;

  • Достъпността им от различни устройства;

  • Достатъчно пространство за изпращане на файлове.

Затова днес сме ви приготвили 8 практични и сигурни начина за споделяне, които ви осигуряват сигурна връзка, достъпност от всички ваши устройства и достатъчно пространство, за да сте спокойни.

Категорично можете да зачеркнете този проблем веднъж завинаги. Нека заедно да разгледаме нашите предложения:

1. cMailPro бизнес мейл услуга

cmailpro

Бизнес имейл услугата cMailPro е едно от най-добрите и сигурни решения за вас за изпращане на файлове онлайн.

Не е нужно да съхранявате файловете си на отделен харддиск или да носите компютъра със себе си непрестанно. Всичко необходимо е във вашата поща и е на един клик разстояние през всичките ви устройства, благодарение на автоматичната синхронизация, с която разполага cMailPro.

Научи повече: Защо да използваме професионален мейл за своя бизнес?

Големината на файловете, които можете да изпращате варира, в зависимост от плана на услугата, която изберете. Вече няма нужда да се притеснявате, че информацията няма да достигне до вашите клиенти или партньори.

Спестете си ненужни усилия и заложете на едно от най-практичните решения за хора с интензивна натовареност на работа.

Можете да работите свободно, независимо от локацията, на която се намирате, да контролирате достъпа до документите си, да групирате важните за вас файлове и папки. Най-важното е, че cMailPro ви дава необходимата сигурност за вашите файлове.

Винаги, когато споделяте нещо в онлайн пространството, първо трябва да помислите за конфиденциалността и как да защитите файловете си от недоброжелателите в интернет.

Когато изпозлвате cMailPro трябва да знаете, че вашите файлове са подсигурени, благодарение на специалния протокол за съхранение в облак – WebDav.

Използвайте всяка една операционна система безпроблемно - Windows, MacOS X, Linus или друга OS, която поддържа WebDav. Имате на разположение и мобилно приложение, което ви позволява да контролирате файловете си безпроблемно и през телефона си. Ще можете да ги управлявате и през уеб базиран контролен панел. И да обобщим:

  • Можете да изпращате файлове, без да се притеснявате за тяхната сигурност и защита;

  • Синхронизирате всичките си устройства и нужните за вас писма и папки са на един клик разстояние, независимо къде се намирате;

  • Разполагате с достатъчно пространство, без да се притеснявате, че ще се запълни;

  • Изпратете всичко необходимо с един клик на колегите и партньорите си, защото имате всичко нужно в своя имейл.

2. pCloud

pCloud

pCloud е един от най-бързо развиващите се софтуери с над 13,000,000 потребители по целия свят.

pCloud е споделено и сигурно пространство за съхранение на работни, лични файлове и папки, които са достъпни по всяко време, независимо на какво устройство се намират те.

Изграден е от много лесен и интуитивен интерфейс, а софтуерът е достъпен за абсолютно всички устройства и платформи, сред които Linux, iOs, Android, Mac, Windows и др.

Можете да го инсталирате на десктопа си чрез приложението pCloud Drive. Отново е синхронизиран изцяло с всичките ви устройства, което означава, че промените, които правите през компютъра си в облака, ще се синхронизират мигновено и на вашия телефон или таблет.

Регистрирането в pCloud е абсолютно безплатно. Стартовият план разполага с до 10 GB безплатно пространство за вашите файлове. Ако имате нужда от повече пространство, ще трябва да заплатите спрямо параметрите, които ви трябват.

С Transfer pCloud можете да се изпращате файлове до 5 GB и до 10 получателя абсолютно безплатно и без необходимост от предварителна регистрация.

Споделяйте лесно и бързо големи файлове. Разполагате със следните опции, които ще ви улеснят:

  • Линкове за сваляне – генерирате линк за сваляне на файлове или папки. Ако искате да увеличите нивото на сигурност, можете да добавите и парола за достъп до линка или да дадете конкретен период за сваляне на вашите файлове от браузъра.

View only линкове - този тип линкове са изключително полезни например за хората със свободна професия т.н. Freelancers, защото дават възможността да предоставите на клиентите си съдържание, което не може да бъде свалено.

Брандирани линкове - имате възможността да брандирате линковете си с лого и специален cover page, което е прекрасна възможност за изграждане на професионално изглеждащо портфолио например. Благодарение на брандираните линкове постигате персонализация на файловете си, което носи асоциация за издържаност и професионализъм на високо ниво.

Криптиран (защитен) трансфер - специалният криптиран трансфер ви дава възможността да добавяте пароли на файловете, които изпращате, за да бъде максимално защитена и сигурна вашата онлайн комуникация.

  • Линкове за качване– с тази опция можете да давате възможността на колегите ви да качват файлове във вашия личен или служебен pCloud акаунт, без да имат пряк достъп до вашите файлове. Всички нови файлове ще бъдат качени на едно място, за да можете да ги проследите;

  • Директни линкове – с тях осигурявате директен достъп до конкретни файлове и папки;

  • Опция „Покани в папка“ – дава ви възможността да работите съвместно по дадена папка с други pCloud потребители във секретни за вас папки. Можете да управлявате нивото на достъп и да давате права за преглед или редакия на файловете си.

3. WeTransfer

WeTransfer

WeTransfer е платформа за споделяне на файлове, която е подходяща за малки и средни бизнеси, а също така и за хората, работещи на свободна практика т.н. freelancers. Можете да препращате и триете трансфери, ако ви се случи, да изпратите грешен файл. Сигурни сме, че на всеки му се е случвало да направи малък гаф.

Бъдете сигурни, че файловете ви са защитени, защото WeTransfer поддържа паролнозащитени трансфери на файловете ви. За още по-голяма сигурност на файловете ви, разполагате с опцията да сложите специална защита с парола, без която не могат да се свалят файловете.

Плюс е още, че не е необходимо да използвате zip файлове и програми, а директно прикачвате или приплъзвате с мишката файловете си към трансферния линк, те се прикачват и сте готови за изпращане.

Можете да задавате продължителност на активността на линка за сваляне на файловете. Вие определяте дали той да бъде активен за седмица, за месец или „завинаги“. Опцията да проследите дали изпратените от вас файлове са изтеглени от човека отсреща, ви дава възможността да сте сигурни, че процесът е завършен.

Ще получавате всеки път имейл известие, когато някой свали файловете от линка, който сте изпратили. В известието ще виждате имейл адреса, от който се е извършило свалянето им.

WeTransfer има безплатна и платена версия за своите потребители. При безплатната версия изпращате файлове до 20 GB, а при платената версия разполагате с 1 TB.

4. Google Drive

Google Drive

Услугата Google Drive е създадена за съхранение на файлове в облак. Подходящ е за малки, средни бизнеси и професии на свободна практика.

Предлага както безплатно, така и платено облачно пространство. Притежава необходимата скорост и функционалности за безпроблемното изпращане и съхранение на файлове, данни и информация.

Изпращайте свободно файлове и папки, без да се притеснявате за достъпа от различните устройства. Достъпен е както през телефон, така и през таблет и десктоп, разбира се. Разполага с приложения за всички ваши устройства, включително Android, iOs, Mac и др.

Не разполага със специална паролна защита за файловете, както беше при WeTransfer, например, но пък ще можете да изпращате над 100 вида файлове като PDF, CAD файлове и др.

Благодарение на своята AI технология, Google Drive ви гарантира скоростно получаване на файловете и вашият екип ще получава файловете с 50 % по-бързо или на половината време, в сравнение с другите подобни системи за трансфер на файлове.

Google Drive предлага 15 GB свободно място за всеки потребител, а също така може да закупите и платените планове ако ви трябват 100GB, 200 GB или 2 TB пространство за вашите файлове.

5. Dropbox

Dropbox

Dropbox също е един от най-използваните методи за съхранение и трансфериране на файлове, независимо от техния вид дали са мултимедийно съдържание, електронни документи и др.

Регистрирана е на 22 езика и е подходяща услуга бизнеси от всякаква величина от малки до големи, както и freelancer-и, поради възможностите, с които разполага.

Можете да използвате безплатно до 2 GB пространство или да си заплатите план за повече пространство. Благодарение на него ще получите мястото, където да съхранявате ценна за вас информация и файлове, които да са достъпни до всички ваши колеги.

Ще можете да организирате така работното си пространство в облака, че да е лесно достъпно и да не губите време в безполезно ровене. Dropbox е достъпен през всичките ви устройства, както мобилни, таблети, така и от десктоп.

Можете да споделяте всеки файл, документ или папка, които сте качили в облака. Необходимо е да споделите съдържанието през секция „Споделяне“ с колегите си или да го изпратите на имейл. Всеки от потребителите със споделен достъп може да преглежда съдържанието, което му предоставяте, но и да го редактира.

Затова бъдете внимателни къде и на кого изпращате конкретните файлове, за да се предпазите от грешки.

6. Microsoft OneDrive

Microsoft OneDrive

Microsoft OneDrive също намира почитно място в нашия списък. Услугата е на Microsoft и представлява облак, който свързва всички ваши файлове.

Можете да го използвате както за съхранение на файлове, така и за споделяне на файлове с други хора. Не бива въобще да се съмнявате в неговата сигурност. Достъпна е от всичките ви устройства с данните за вашия акаунт.

Можете да видите с кого е споделен файлът ви и да го спрете по всяко време. Всеки потребител, който е достъпен до файла, може да го разглежда или редактира спрямо правата, които самите вие сте задали.

Разполагате с т.н функция „съавторство“, което означава, че няколко души могат да работят едновременно върху документ, excel таблица, word файл или PowerPoint презентация. Този метод на работа ще ви спести следенето на хронология и сверяването на няколко поредни файла с редакции, защото работите винаги върху актуалната версия на файла.

Съавторството е страхотна опция за оптимизиране на работата във всеки екип, особено, когато работите от разстояние.

Цената на пакетите на Microsoft OneDrive е различна спрямо параметрите, от които се нуждаете и броя абонати. Можете да използвате 5 GB абсолютно безплатно като нов потребител. И останалите пакети са с пространство 100 GB, 1000 GB и 6 TB, които могат да се използват до 6 души.

7. Amazon Drive

Amazon Drive

Amazon Drive представлява приложение за съхранение на файлове в облак. Предлага резервни копия на вашите файлове, споделяне на файлове, съхранение в облак. За да използвате хранилището, е необходимо да си направите акаунт в Amazon.

Достъпът до Amazon Drive е свободен от всичките ваши устройства. Разполагате с различни планове, които варират между 100 GB и 30 TB за задоволяване на вашите лични или професионални нужди за съхранение.

Безплатният план предлага 5 GB безплатно пространство за съхранение. Можете да качвате отделни документи или цели папки.

8. Apple iCloud

Apple iCloud

Apple iCloud също е практично решение за съхранение и изпращане на вашите работни или лични документи, снимки, видео файлове или записки. Облачната система е интегрирана във всички apple продукти. Файловете ви могат да бъдат достъпни и през компютър – Windows и Mac.

Използвайте различни цветове за файловете си като екстра, за да бъдат още по-различими и с един поглед да ги различавате.

Знаете ли, че всеки цвят има своето подсъзнателно въздействие върху човека. Червеното например е подходящ, за да отбелязвате най-наложащите си проекти, защото придава усещането за спешност. Ако ви е интересно да разберете какво е въздействието на другите основни цветове като зелено, синьо и бяло, прочетете нашата статия - "Психология на цветовете - как влияят на потребителското мислене?"

Бъдете сигурни, че всяка една промяна се отразява автоматично на всичките ви устройства, както беше и на останалите наши предложения по-горе.

Apple iCloud разполага с автоматичен Backup, за да бъдете спокойни за своите файлове. Така дори и нещо да се случи с тях, винаги ще имате резервно копие под ръка. Нека не забравяме, че всичките ви устройства имат опцията и за двуфакторна идентификация за още по-голяма сигурност.

Първоначално получавате 5GB свободно пространство за вашите файлове. Ако се нуждаете от доста по-голямо пространство, поради натоварената комуникация и работни ангажименти, които имате, се възползвайте от пространство между следните опции: 50 GB, 200 GB и 2 TB.

Което и предложение от гореизброените да изберете, ще можете да бъдете спокойни, че вашите файлове са на сигурно и достъпно място от всяка точка на света, стига да имате интернет.

Абонирай се и вземи веднага 15% отстъпка

Получаваш винаги специални оферти, само за абонати и най-полезната и актуална информация за твоя онлайн бизнес.

Изпращане... Грешка по време на изпращането! Моля опитайте отново!

С въвеждане на вашия мейл, вие се съгласявате с условията за ползване на ICN.Bg. Този сайт е защитен от reCAPTCHA и се прилагат правилата за поверителност и общите условия на Google

Благодарим Ви.

Заявката ви е изпратена успешно!

Обратно най-горе