Интернет Статистики и Факти 2018
Имайки предвид непрестанните промени в интернет и поведението на потребители, вярваме, че информацията в статията ще ви помогне за изграждането на по-добра маркетинг стратегия, създаването на по-оптимизирано съдържание и по-добро разбиране на вашите потребители.
Интернет
Към месец юни 2018 има 3.95 милиарда интернет потребители. Наблюдава се ръст спрямо предходната 2017 година, когато потребителите са били 3.7 милиарда.
Азия е континентът с най-много потребители – отговарящ за 48% от потреблението (по-ниско с 2% от 2017г. – 50%). Европа заема второ място с 19%.
Китай е държавата с най-много интернет потребители. С над 772 милиона потребители (към 10 юли 2018), в момента 20% от всички интернет потребители по света са от Китай, което е спад спрямо предходната година – 25%. На второ място е Индия с 462 милиона потребители, което е 11.6%.
Броят на хората използващи Интернет в Китай е два пъти по-голям от населението на САЩ.
Исландия е държавата с най-висок Internet penetration rate – 100% от населението използват интернет.
През 2017г. влиянието на интернет върху продажбите на дребно е в размер на 2.3 трилиона долара и се очаква повишение през 2018г. в размер на 2.84 трилиона долара.
С 205 милиарда долара похарчени за интернет реклама сравнено с 192 милиарда долара похарчени за телевизионна реклама, глобалните разходи за интернет реклама превишават разходите за телевизионна за пръв път през 2017г.
1.66 милиарда човека са направили онлайн покупка през 2017г. – очаква се през 2018 броят им да достигне 1.79 милиарда.
80% от интернет потребителите в САЩ се очаква да направят онлайн покупка през 2019г.
Всеки ден се публикуват над 3 милиона блог поста.
Всеки ден се изпращат над 500 милиона туита.
Всеки ден се правят над 3.5 милиард Google търсения.
Домейн имена
Към първото тримесечие на 2018 има 338 милиона регистрирани домейн имена.
Всяка година регистрацията на домейн имена нараства с 1%.
Около 43.69% от всички домейн имена използват .com разширение.
Регистрирайте вашето домейн име сега!
Съществуват 1503 домейн разширения (TLDs) към 28 юни 2018г.
Най-скъпото домейн име в историята е LasVegas.com, което е закупено за 90 милиона долара през 2009г. Има твърдения, че най-скъпото домейн име е Cars.com, което е било оценено на 872 милиона долара, но това твърдение не отговаря напълно на истината, тъй като продажбата включва не само домейн името, а и съществуващия вече бизнес към него. Продажбата на LasVegas.com е включвала само домейн името.
Хостинг/Уеб сайт
- Към юни 2018г. има около 1.89 милиарда уеб сайта в света.
Първият уеб сайт е публикуван на 6 август 1991г. от британския физик Тим Бърнърс-Лий.
51.8% от интернет трафика е от ботове. Само 48.2% е от хора.
Google е най-посещаваният уеб сайт в света, следван от YouTube и Facebook. Четвъртият най-посещаван сайт е китайската търсачка Baidu.
С 59.9% пазарен дял и около 26.7 милиона активни сайта, WordPress е най-използваната платформа за управление на съдържание (CMS) в света. Сайтове като The New York Time, Forbes и дори Facebook Blog, използват платформата.
Над 50 000 уеб сайта биват хаквани всеки ден.
WordPress е най-хакваната CMS платформа. 83% от хакваните сайтове използват WordPress, което е увеличение в сравнение с 74% от предходната година.
Вземете супер бърз и сигурен хостинг план за вашия сайт!
Електронна търговия и Конверсии
Очаква се електронната търговия да донесе продажби на стойност 2.8 трилиона долара през 2018г.
За всеки 92 долара похарчени за генериране на трафик и достигане до клиент, само 1 долар бива изхарчен за конвертиране.
Само 35% от всички потребители са склонни да платят за доставка на онлайн закупен продукт.
56 цента от всеки долар похарчен в магазин е повлиян от дигитално взаимодействие.
Само 22% от всички бизнеси са доволни от процента на реализация (conversion rate).
Мъжете харчат 28% повече пари онлайн от жените.
Хората прекарват средно по 5 часа на седмица в пазаруване онлайн.
95% от американците пазаруват онлайн поне веднъж годишно.
За 87% от американците цената е определящ фактор, когато взимат решение откъде ще пазаруват. За 80% от тях цената и бързината на доставяне определя тяхното решение, а за 70% намаленията на стоките е от основна важност.
Класиране на първо място в Google ще доведе до 34.36% честота на клик (Click Through Rate) на настолен компютър и до 31.35% за мобилни устройства.
Бизнес, който изчислява възвръщаемостта на своите инвестиции (ROI) е до 72% по-вероятно да имат ефективна маркетинг стратегия.
615 000 000 мобилни устройства имат инсталиран Ad Blocker (блокиране на реклама).
90% от всички мобилни устройства с инсталиран Ad Blocker се намират в Азия.
Блокирането на реклами от потребителите е струвало на бизнесите над 22 милиарда долара през 2015г.
Ако не се вземат мерки срещу блокирането на реклами, се очаква това да струва на бизнесите 77 милиарда долара годишно до 2020г.
58% от купувачите искат първият разговор с търговец да включва информация за цената, докато 65% от хората искат първият разговор да е целево насочен.
55% от e-commerce продажбите се извършват в маркови магазини, докато само 45% се извършват чрез други пазари.
Amazon отговаря за 44% от всички онлайн продажби и за 4% от всички продажби на дребно в САЩ.
Средно $488 се изразходват годишно за пазаруване през различни онлайн пазари.
Най-добрият ден за изпращане на имейл е сряда, а най-лошият – четвъртък.
Мобилен интернет
Към януари 2018г. потребителите на мобилен интернет в света са 3.7 милиарда.
Използването на мобилни устройства е довело до 1.4 трилиона долара в продажби през 2016г.
Очаква се приходите от мобилната търговия в САЩ да възлязат на 459.38 милиарда долара през 2018г. и да достигнат до 693.36 милиарда през 2019г.
До края на 2018г., над 1 трилион долара (75%) от е-commerce продажбите в Китай ще бъдат извършени чрез мобилни устройства.
Средната стойност на онлайн поръчка направена през смартфони е на стойност 84.55 долара през първото тримесечие на 2018г., а направените през таблет – 94.91 долара.
От 2.79 милиарда активни потребители в социалните мрежи в света, 2.55 милиарда активно използват своите мобилни устройства за дейности свързани със социалните мрежи.
90% от времето, в което използваме мобилни устройства, го прекарваме използвайки различни приложения.
През 2018г., 52.2% от интернет трафика идва от мобилни устройства, сравнено с 50.3% през 2017г.
Въпреки че мобилният трафик е по-висок от този през настолен компютър, обратното е вярно, що се отнася до ангажираността (engagement rate) на потребителите. 55.9% от времето прекарано в различни сайтове е от потребители използващи настолни компютри, а само 40.1% от такива използващи мобилни устройства.
До 2020г., мобилната търговия ще отговаря за 45% от цялата електронна търговия. През 2016г. процентът е бил 20.6%.
Ангажираността (engagement) на потребителите е 4 пъти по-добра в мобилни приложения, отколкото в мобилната мрежа.
Поне 70% от хората не харесват реклами показващи се на мобилни устройства.
Около 400 милиона мобилни потребители използват различни програми за блокиране на реклами.
30% от всички транзакции на мобилната търговия са направени през мобилни устройства.
Очаква се разходите за мобилни реклами да достигнат 72% от всички разходи за дигитални реклами в САЩ до 2019г.
82% от хората използват мобилните си устройства, за да направят проучване преди да закупят продукт от даден магазин.
66% от хората се отказват да закупят продукт поради цената за доставка.
72% от жените и 59% от мъжете се отказват от покупка поради цената за доставка.
78% от потребителите искат уеб сайтовете за електронна търговия да добавят повече изображения към продуктите си.
Социални мрежи
През 2018г. ще има около 2,62 милиарда потребители в социалните мрежи.
Към март 2018г., Facebook има 2,2 милиарда активни потребители на месец.
Към юни 2018г., Instagram има 1 милиард активни потребители на месец.
Към Q1 2018, Twitter има 336 милиона активни потребители на месец.
LinkedIn има 250 милиона активни потребители на месец.
80% от потребителите на Instagram живеят извън територията на САЩ.
32% от всички интернет потребители използват Instagram.
Над 95 милиона видеа и снимки се споделят в Instagram дневно.
Визуалното съдържание е 40 пъти по-вероятно да бъде споделено в социалните мрежи от всеки друг вид съдържание.
Facebook статусите включващи изображение получават 2.3 пъти повече ангажираност (харесвания, споделяния, коментари) от тези без.
Хората са 80% по-склонни да прочетат дадено съдържание, което има цветна визуализация.
Инфографиките са 3 пъти по-вероятно да бъдат споделяни в сравнение с всеки друг вид съдържание.
4 от 10 мобилни потребителя използват Facebook Messenger.
91% от приходите на Facebook от реклама идват от мобилни устройства.
Социалните мрежи влияят върху пазаруването на 23% от онлайн купувачите.
30% процентите от купувачите онлайн са склонни да закупят продукт директно от социалните мрежи.
Очаква се през 2019г. разходите за реклама в социалните мрежи да надхвърли разходите за реклама във вестник.
Източник: Hosting Facts
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получавате още интересни статии и материали!
Етикети: #internet #statistics #facts #domain #hosting #social-media #e-commerce #статистика #домейн #хостинг #интернет #социални-мрежи #е-търговия