cMailPro Premium и Basic акаунти - как да изберете план?

cMailPro Premium и Basic акаунти - как да изберете план?

Взимането на решение относно комуникационните нужди на вашата компания е един от факторите, който до голяма степен ще определи вашата ефективност. Това решение обикновено се влияе от големината на фирмата, връзката на служителите помежду им и с клиенти, компетентност на служителите в работата със специализирана имейл услуга и функционалностите, от които ще се нуждаят. В трите плана, които се предлагат от cMailPro има различен брой Basic и Premium акаунти и според възможностите, които дават те, вие ще определите какъв план да изберете – Startup, Pro или Corporate.

Като за начало нека обясним разликите между Basic и Premium акаунтите.

Basic акаунтите са подходящи за частта от служителите на компанията ви, които използват и изпращат само стандартни имейли през едно устройство или уебмейл и нямат нужда от премиум функционалности, както и да прикачат големи по размер файлове. Те включват имейл кутии (поддържащи POP3, SMTP, IMAP), удобен уебмейл, всички стандартни и очаквани от вас имейл функционалности - автоматични отговори, имейл пренасочвания, мейлинг списъци и архиви, бекъпи. За вашата сигурност и спокойствие са подсигурени премиум SPAM и антивирус защити, както и пълна резервираност на оборудването, поддържащо услугата. В допълнение можете да използвате личен календар и интуитивно управление на акаунти.

Premium акаунтите са насочени към собствениците на бизнеси, мениджъри, хора, чиято работа е свързана с интензивна комуникация, хора, които често пътуват и имат нужда от бързина и гъвкавост на комуникацията. Те включват всички премиум функционалности на cMailPro, които ще улеснят и облекчат ежедневната ви работа - възможности за колаборация и телефония, споделени файлове и календари, чат и др. Премиум акаунтите дават възможност за ефективна бизнес комуникация, синхронизация на няколко устройства, максимално високо ниво на сигурност и защита.

Разликата от към акаунти в плановете е, че с всеки по-висок план получавате повече Premium акаунти. При Startup те са 5, при Pro – 12, а при Corporate – 30. И при трите плана Basic акаунтите са 200 на брой. За да оптимизирате избора си по правилен начин трябва да разгледаме факторите, които са определящи във взимането на вашето решение.

  • Големина на фирмата: ако сте навлизаща в бизнес средите фирма и имате екип от 4-5 човека, то изборът за вас е Startup план, с който всички отговорни за проекта ще могат да използват Premium акаунт и да използват Unified Communications опциите, с които по-лесно ще изпълняват тежките задачи свързани с натоварената комуникацията при започване на бизнес. За малки и средни по размер организации с честа употреба на имейл е подходящ Pro пакета, с който имате на разположение 12 Premium акаунта, които можете да дадете на мениджърите на отдели, на които им са нужни повече функции. Corporate е подходящ за големи предприятия с повече от един клон и голям брой персонал. С 30-те Premium акаунта мениджърите на отделните клонове ще могат лесно да разменят имейли, споделят календарите си, да телефонират и да изпращат покани за срещи и събития.
  • Нуждите на отделите при връзка с клиентите също е важен фактор. В зависимост с кого комуникират служителите могат да се свързват с клиенти чрез имейли или телефония. Чрез телефонията служителите, които комуникират с клиенти често, могат да свържат своите конфигурирани телефони с инфраструктурата на интернет и да отговарят на обаждания, всичко това e възможно, защото PBX системата е хостната в клауда. Използвайки ги тези услуги спестявате на отдела време и ресурси. Телефонията е достъпна единствено при Premium акаунти.
  • Обръщаме внимание и на функцията за синхронизацията. За пътуващата част от вашия екип е добра идея да се отдели Premium акаунт, за да могат с помощта на ID-то си да се свързват бързо към имейлите си, чата и календара. Името на протокола за синхронизация е ActiveSync - той извършва този процес за вас.
  • Работата със специализирана имейл услуга е улеснена с user-friendly интерфейса. cMailPro е интегриран в cPanel и това прави дизайна разпознаваем за повечето потребители. Служителите с Basic акаунти нямат да имат проблем с използването на стандартните имейл функционалности, а Premium акаунтите са организирани с лесен достъп до всички функционалности.

Когато избирате план, вземете под внимание тези фактори и обмислете на колко човека от екипа ви ще са нужни Premium акаунти. Заявете cMailPro и се възползвайте от множеството функционалности, с които високотехнологичното софтуерно решение ще улесни и ще подобри всекидневната ви работа!

Тествайте тук: cMailPro DEMO

Етикети: #email #unified-communication #basic #premium #calendar #cmailpro