Case Study: cMailPro решава проблемите с имейл комуникацията в Орбит ЕООД

Case Study: cMailPro решава проблемите с имейл комуникацията в Орбит ЕООД

“Избрах cMailPro поради възможностите му за лесно управление на акаунтите (създаване, дисково пространство, импорт и експорт), пренасочване и автоматичен отговор, архвиране, създаване на групи.” – Владимир Николов, Системен администратор, Орбит ЕООД

Въведение:

Интегрирането на софтуера cMailPro в Орбит ЕООД свежда до минимум проблемите, които компанията има със своята електронна поща, работата сървърите и попадането в black листи. Използването на услугата води до подобрена комуникация в бизнеса и по-лесното му управление.

За Орбит ЕООД:

Орбит ЕООД е сред големите международни компании, занимаващи се със спедиция и логистика, 3PL и преместване на извънгабаритни товари в страната и чужбина. Фирмата работи с клиенти от различни индустрии, за които осигурява ефективни, бързи и сигурни транспортни решения за превоз на пратки и товари. Освен в транспорт на свръхтежки товари, компанията специализира и в преместването на специфични предмети с колекционерска стойност за корпоративни и частни клиенти.

Поради спецификата на работата в компанията, голяма част от комуникацията с клиенти се извършва чрез имейл, което налага нуждата от сигурна и стабилна email услуга.

Проблемът:

За да управлява своята бизнес комуникация, първоначално компанията разчита на собствен мейл сървър. Това има своите предимства, но изисква поддръжката на стабилен и сигурен хардуер, както и осигуряването на човешки ресурс, който да го обслужва, да се грижи за непрекъснатата му работа, да следи за попадане в black lists, както и да гарантира сигурност при обмена на информация. А това за много от бизнесите означава непосилни разходи на средства и време.

За да си гарантира всичко това, екипът на Орбит ЕООД решава да потърси услугите на компания, която е специализирана в тази сфера и може да предостави ефективно решение за управление на комуникацията на бизнеса.

Решението: cMailPro от ICN.Bg

През месец ноември 2016г. Орбит ЕООД преминава към използването на професионалната услуга cMailPro за своята бизнес кореспонденция.

Избрах ICN.Bg, защото отдавна ползвам техните услуги и винаги са били на ниво. – коментира Владимир Николов, който е част от екипа на Орбит ЕООД.

Компанията избира именно cMailPro от ICN.Bg, защото софтуерът подсигурява не само имейл кореспонденцията на бизнеса, но дава и допълнителни възможности, които помагат за управлението на работния процес и комуникацията между служители и партньори. cMailPro се оказва подходящото решение поради лесната си интеграция и функционалностите, с които разполага.

Ползи от интеграцията на cMailPro:

За Орбит ЕООД най-голяма полза от интеграцията на cMailPro е свеждането до минимум на проблемите с електронната поща като отказ на сървъра и попадане в black lists.

Но cMailPro разполага и с други възможности, които улесняват управлението на бизнеса. Сред най-използваните функционалности на софтуера са криптирания чат между служители и календарът, който улеснява създаването на събития и организацията на работния процес. Тъй като е уеб базиран мейл, cMailPro може да бъде достъпен от всяко устройство и локация по света, а споделянето на файлове също е възможно благодарение на cMailPro storage.

Екипът на Орбит ЕООД се възползва и от други опции, които софтуерът има, като пренасочване на имейли и автоматичен отговор на съобщения, както и улеснено създаване и управление на акаунти.

Напомняме ви, че cMailPro е познат на клиенти не само на българския пазар, но има и много интеграции в чуждестранни ИТ компании и телекоми. Използва се от над 29 млн. потребители в телекомите на Судан, Тунис, Мавриций и Шри Ланка, с което компанията ICN.Bg спечели награди за „Бизнес проект на годината“ и „Бизнес сделка на годината“ на „Годишните награди на b2b Media 2017“.

Източник: technews.bg

Етикети: #case-study #cmailpro #e-mail #hosting