Спечели пас за семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет"

Спечели пас за семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет"

Има ли въобще такова нещо като безплатен обяд в маркетинга?!

Семинарът "Интернет маркетинг с нулев бюджет", на който ние сме генерален спонсор, ще ви даде много ясна и точна представа за това какви са методите, средствата и добрите примери от света на онлайн маркетинга за постигане на добри резултати и знание за марката без огромни рекламни бюджети.

Не, няма безплатен обяд!

Нали не сте мислили обратното! Но за да разберете направо от извора как се гради марка, как се популяризират продукти, услуги, каузи и какво ли не онлайн, ще трябва да се нагласите на вълна guerilla marketing, word-of-mouth, BTL, buzz, вирусно съдържание... все практики, които не стават без пари, но пък струват значително по-малко от реклама в традиционните медии.

А как може да спечелите 2 безплатни паса за събитието?

Оставете ни своя коментар с мнение за това как в България може да се прави онлайн маркетинг с 0 лева бюджет. Възможно ли е? Колко струва времето ви? Имате ли опит в чужбина... Двата най-интересни коментара ще донесат на авторите си безплатен пас за семинара от нас. Иска се само да ви се ходи на семинара и да сте свободни на 21 март.

Семинарът "Интернет маркетинг с нулев бюджет" ще се проведе на 21 март 2012 г. в Интерпред СТЦ, София.

Вие сте на ход! Имате време до 20.00 ч. на 18 март

Етикети: #seminar #interenet-marketing-s-nulev-byudzhet #ot-usta-na-usta #btl #nulev-byudzhet #guerilla-marketing #virusno-sadarzhanie #onlajn-marketing #buzz #word-of-mouth #internet-marketing