Начало > ICN.Bg Блог > Какво ново > Какво донесе Black Friday на големите електронни магазини?

Какво донесе Black Friday на големите електронни магазини?

Какво донесе Black Friday на големите електронни магазини?

Какво ново

Неслучайно го наричат Black Friday. И неслучайно хостинг компаниите предупреждават, че трябва да се подготвите добре за този най-вълнуващ за купувачите в годината ден. Хиляди потребители....милиони потребители се опитват да достъпят вашата уеб страница и да закупят желаните стоки с 50%, 60%...80% намаление. Какво се случва обаче, ако вашите потенциални клиенти видят страница с грешка 500 или 404 и останат разочаровани? Или пък ако се наложи да изчакват 4-5-6 секунди за да се зареди дадена страница, а тя така и така не се зарежда. Неприятно нали? Ние вeче ви представихме най-добрите практики. А сега ще ви покажем какви са последствията от Black Friday.

Според Catchpoint Systems – организация за мониторинг на представянето на уеб сайтове в интеренет, 50-те водещи сайта за електронна търговия (Amazon.com, Store.Apple.com, Walmart.com, Macys.com и др.) са били значително по-бавни по време на Black Friday спрямо представянето си през 2013г. На 28.11.2014г. десктоп уеб страниците са били с 19.85% по-бавни спрямо предходната година, а мобилните уеб страници с ужасяващите 57.21% по-бавни. Гореспоменатата компания подаде и следната статистика:

  • средното време за реакция на десктоп страниците на 50-те най-големи сайтове за електронна търговия в световен мащаб е била 3.991 секунди спрямо 3.330 секунди през 2013г.
  • средното време за реакция на мобилните страниците на 50-те най-големи сайтове за електронна търговия в световен мащаб е била 2.954 секунди спрямо 1.879 секунди през 2013г.

И това е статистика за 50-те най-големи и популярни сайтове за електронна търговия в света, в които са инвестирани милиони долари за оптимизация и сървърно оборудване, както и цялостно техническо подсигуряване на инфраструктурата. Факт е, че броят на потребителите, желаещи да направят онлайн покупка е нараснал значително. Но уеб страниците и тяхното съдържание също е нараснало чувствително, което означава повече информация за зареждане.

А какво се случи в България? Над 2 500 000 потребители са направили покупка онлайн по време на Black Friday влагайки значителни усилия и завидно търпение. Защо? Защото водещи сайтове за продажба на техника не работеха с часове, страници с желани продукти така и не се зареждаха, стотици хиляди левове за реклама бяха напразно похарчени и безвъзвратно загубени. Какви бяха основните оплаквания на онлайн купувачите:

  • зареждането на дадена онлайн страница отнемаше прекалено дълго време;
  • желаният сайт не се зареждаше и визуализираше грешка 404 или грешка 500;
  • дори и да успееш да поръчаш желания артикул, завършването на поръчка и онлайн плащане беше почти невъзможно и изискваше многократно презареждане на страницата.

Ние посъветвахме нашите клиенти, какви мерки трябва да вземат, за да гарантират своето надеждно онлайн присъствие на 28.11.2014г. И съветите, които дадохме са базирани на нашия богат опит и дългогодишна практика. Благодарение на най-добрите практики, екипът на ICN.Bg гарантира стабилното онлайн присъствие на своите клиенти. За да сте подготвени за Коледна промоция или следващия Black Friday! И за да не възприемате буквално значението на думата „black”!

Етикети: #promotsiya #black-friday #elektronen-magazin #onaljn-magazin #onlajn-targoviya #hosting #cheren-petak #sarvarno-oborudvane #koledna-promotsiya

Абонирай се за бюлетина ни!

Получавай първи най-актуалната и полезна информация за твоя онлайн бизнес!

Изпращане... Грешка по време на изпращането! Моля опитайте отново!

С въвеждане на вашия мейл, вие се съгласявате с условията за ползване на ICN.Bg. Този сайт е защитен от reCAPTCHA и се прилагат правилата за поверителност и общите условия на Google

Благодарим Ви.

Заявката ви е изпратена успешно!

Обратно най-горе