Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

Интернет рекламата чрез Google AdWords с всеки изминал ден се превръща във все по-ефективен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнес дейността на много компании. Google платформата ви помага да увеличите трафика към своя сайт чрез платена реклама в Google търсачката. И ако трябва да бъдем честни, да имаш Google реклама и не само маркетингов инструмент за популяризация на дейността, а задължение на всеки бизнес, който иска да победи конкурентите. Как да създадете ефективен текст за вашата реклама чрез Google AdWords и какви са основните правила, може да прочетете в тази статия.

В зависимост от типа кампания, който създавате, се предлагат за използване различни типове рекламни формати и разширения на рекламите. След като сте подбрали подходящите ключови думи, които да отговарят на вашата целева група, е време да създадете рекламния текст. Имайте предвид, че всички реклами преминават през процес на одобрение, тъй като Google иска те да бъдат полезни, разнообразни, подходящи и безопасни за потребителите, когато ги показва в рекламната си мрежа. Вашият рекламен текст, ключови думи и уебсайт се преглеждат съгласно правилата за рекламиране. Това означава, че не всяка реклама ще бъде пусната във вида, на който на вас ви се иска.

*Ето и някои от основните насоки при писане на рекламен текст: | Примерна реклама | Максимален брой знаци| Заглавие |Ръчно изработени бижута | 25 знака| Първи описателен ред | **Лятна разпродажба | 35 знака*| Втори описателен ред | Поръчай сега и спести 15%** | 35 знака|

  • Бъдете релевантни: Уверете се, че рекламния Ви текст е тясно свързан с продукта или услугата, която предлагате и използвайте някои от ключовите думи, които вече сте определили на Landing страницата, към която насочвате клиентите си.

  • Бъдете уникални: Разберете какво ви отличава от конкуренцията. Бъдете креативни и се стремете да уловите интереса на клиента като се съсредоточите върху информацията, която има значение за него.

Пример: *Уникални ръчно изработени бижута*

  • Включете призив за действие: Включете подканваща фраза (call to action) като „купете“, „обадете се днес“ или „поръчайте“, за да насочите следващите стъпки на своите потенциални купувачи. Спечелете клиентите като им предложите специални промоции и отстъпки.

Пример: *Купете сега с 15% отстъпка*

Създайте три до четири реклами за всяка рекламна група, като изпробвате различни послания, за да видите кое е най-ефективно. Другите рекламни формати, които можете да използвате, за да популяризирате продуктите или услугите си, включват видео реклами, графични реклами, реклами в приложения или в цифрово съдържание и др. Експериментирайте и преценете кое е най- удачната форма за вашия бизнес.

Етикети: #klyuchovi-dumi #internet-reklama #uspeshna-reklamna-kampaniya #google-adwords #reklamen-tekst #reklama #icn-bg