Лесно управление на хостинг акаунта ви с новия ни потребителски портал

Лесно управление на хостинг акаунта ви с новия ни потребителски портал

Често в статиите ни ви съветваме как да осигурите по-добър user experience за потребителите на сайта си. А забелязахте ли как изглежда новият ви клиентски портал в ICN.Bg? Видяхте ли вече всички функционалности и възможности, които той ви предоставя? Нека да ви запознаем с тях, за да се уверите, че сме помислили за всичко! Вярваме, че новият my.icn.bg ще ви допадне, защото е създаден специално за вас, клиентите на ICN.Bg.

След години усилен труд, прецизна разработка и безсънни нощи, прекарани в „кодене“, вече можем да се похвалим с новия ни софтуер, който позволява лесното и гъвкаво управление на вашите услуги в ICN.Bg. Ето и какво е необходимо да знаете за него:

Нов My.icn.bg: Защо го създадохме?

Новият my.icn.bg е не само с напълно обновен интерфейс и по-добър дизайн. Клиентите ни ще могат много по-лесно да управляват своя акаунт, да заявяват и подновяват своите услуги, както и да достъпят важна информация в своя потребителски профил.

Създадохме новия клиентски портал с идеята да ви предоставим повече достъпност и лесно управление на вашия акаунт. Вярваме, че той е много по-добър от предишния, защото е съобразен именно с вашите изисквания и потребности, като клиенти на ICN.Bg.

Обновяването на потребителския ни портал е естествена стъпка след публикуването на новите ни страници за Споделен хостинг, Домейни, Cloud, VPS, Managed VPS, Сървъри, SSL, Бизнес имейл cMailPro, Риселъри, Безплатни екстри, Услуги и други. За всички тях получихме вашата обратна връзка, предпочитания и съвети, които взехме предвид и когато работехме над новия my.icn.bg. Искахме той да бъде много по-удобен и интуитивен за работа, а решението на всяка ваша нужда да бъде само на клик разстояние.

И тъй като вече знаем от какво се нуждаете, заехме се със задачата да отговорим на вашите очаквания. Знаем, че искате да управлявате своя акаунт и услуги без затруднения, да се навигирате лесно в платформата и да сте наясно с всеки детайл, свързан с вашия акаунт. Знаем, че много от вас са потребители на различни услуги в ICN.Bg, всяка от които има своите специфики, настройки и период на изтичане. Вярваме, че нито едно готово решение не е достатъчно гъвкаво, за да отговори на всички тези особености и да ви позволи да управлявате своя акаунт без затруднения.

Ето защо взехме решението да използваме продукт, специално създаден за ICN.Bg и съобразен, както с нашето портфолио от услуги, така и с истинските нужди на всички наши клиенти. Така се стигна до появата на софтуера, който стои зад новия потребителски портал на ICN.Bg и управлява вашите заявки, клиентски профил, данни и активни услуги.

Запознайте се с Billia

Това е билинг софтуерът, който компанията ApiHawk създаде специално за ICN.Bg. Billia се грижи за управлението на вашите заявки, плащания, продукти и автоматизацията на процеса при покупка на услуги. И макар да е предназначен за хостинг компании, Billia всъщност може да се интегрира с почти всеки бизнес и да улесни неговото управление. Billia е достатъчно гъвкав и адаптивен софтуер, който може да отговори на нуждите на всяка компания.

В това вече са убедени клиенти на софтуера като институцията Регулатор на комуникациите и съобщенията във Финландия (FICORA). Част от отговорностите ѝ са свързани с управлението и регистрацията на домейн имена с .fi разширение, за което екипът вече разчита именно на Billia.

Част от софтуерите, които Billia управлява, са познати и на Communigate Systems – една от най-сериозните компании, разработващи технологични комуникационни решения за бизнеса; както и на Sudatel – мобилен оператор и Интернет доставчик на територията на Судан. Sri Lanka Telecom е още една организация от подобен мащаб, която вече управлява бизнеса си по-лесно с помощта на Billia.

Ето и от какви удобства се възползват клиентите на ICN.Bg благодарение на Billia:

  • Улеснена регистрация на домейн: Регистрирахте ли вече свой домейн през новия си потребителски портал? Забелязахте ли колко лесно и бързо става това? Само за няколко секунди търсачката ни за домейни ще провери дали желаното от вас име е свободно и ще ви предложи сходни домейн имена с различни разширения и комбинации от символи, които можете да регистрирате.
  • По-бърза поръчка и обработка на заявки: Billia автоматизира част от работния процес. Какво означава това – повече обработени заявки, по-малко време за изчакване и по-добро обслужване на нашите клиенти.
  • По-добра комуникация с клиенти: Billia ще има грижата да ви уведомява за изтичането на вашите продукти и услуги, да изпраща системни съобщения, както и нашите месечни бюлетини с допълнителни полезни статии и материали, за които можете да се абонирате тук.

И разбира се, Billia управлява и клиентския панел, през който можете по-лесно да заявите, подновите и управлявате своите услуги.

Вашата обратна връзка

Вероятно първата ви „среща“ с новия потребителски панел е била объркваща. Нищо не е било там, където сте свикнали да бъде, а менютата и функционалностите са били повече, отколкото очаквате. Но с хубавото се свиква бързо! Вярваме, че след дълго проучване сме създали софтуер, който изцяло покрива нуждите на клиентите ни, когато управляват своя онлайн бизнес, и за вас работата ще бъде повече от лесна, когато свикнете да работите с него.

Но My.icn.bg може да бъде и още по-добър с вашето съдействие! За да ви предоставим най-доброто хостинг изживяване, имаме нужда от вашите отзиви за работата с новия ни портал. Запознайте се и изпробвайте всички функционалности, които сме подготвили. Разкажете ни какво ви впечатли, какво ви харесва и какво не ви харесва. Както и какво бихте искали да подобрим, добавим или премахнем.

Очакваме вашата обратна връзка!

Етикети: #icnbg #new-customer-portal #billia #apihawk #hosting