ICN.Bg с втори Support Center

ICN.Bg с гордост може да се похвали с отварянето на втори support център, който от началото на 2015г. поема част от нарастващия обем запитвания към отдел Техническа поддръжка. В последните две години, най-голямата хостинг компания в България бележи ръст от 26% в своята клиентска база. Нарастващият обем клиенти, респективно оказа своето влияние и в броя запитвания и въпроси, които екипът ни получава ежедневно по имейл и телефон. Наша цел винаги е била да предоставим максимално високо ниво на обслужване на клиентите ни и да отговорим на техните запитвания в изключително кратък срок. Всичко това съвсем естествено доведе и до разширяване на екип Tехническа поддръжка. ICN.Bg отвори втори support center в началото на 2015г. в гр. Монтана!

julian-readyУмишлено се спряхме именно на Монтана като локация на нашия втори support center. Какво провокира избора ни, можете да научите в следващите редове от интервюто на Юлиян Бориславов, управител и съосновател на ICN.Bg!

Как се спряхте именно на Монтана като локация?

Не е тайна, че Монтана е моя роден град и винаги съм искал да направя нещо, с което да помогна поне малко за неговото развитие. Именно затова се спряхме именно на Монтана. Там има много млади и амбициозни хора, които искат да се развиват в ИТ средата и за нас като компания е радост, че можем да им дадем тази възможност. Само за пример ще дам ПМГ "Св. Климент Охридски" и ГПЧЕ "Петър Богдан" - две традиционно силни гимназии, чиито ученици винаги заемат челни места в състезания и олимпиади.

Какви запитвания поема офисът в Монатана?

Няма разлика между колегите в офис София и офис Монтана. Всички членове на отдел Техническа поддръжка са изключително високо квалифицирани и сертифицирани от cPanel University. Грижим се за нивото на обслужването като и постоянно организираме допълнителни технически обучения. Екипът в Монтана работи от начало на годината и вече се доказа като изключително мотивиран, деен и успешен.

Вторият офис дава и повече спокойствие и подсигуреност. Ако трябва да го кажа технически, той играе ролата на redundancy, тъй като дублира всички операции на Техническа поддръжка в София. Наличието на две локации за техническа поддръжка е гаранция за непрекъсваемост на процесите.

Какви са плановете ви за бъдещето му развитие?

Искрено се надявам броят на колегите в Монтана да се увеличава всяка година, така както и нашите клиенти. Естествено обръщаме внимание и на кариерното развитие на служителите там и тяхното обучение. Целим също да дублираме максимално много от ежедневните операции на двете локации, за да сме ефективни и подсигурени в бъдеще.

Всички наши клиенти могат да разчитат напълно на офис Монтана като support център. Единствено там няма да бъдат приемани плащания на заявки. Можете да продължите да заплащате вашите хостинг услуги по познатите до сега начини.


[gallery ids="1009586,1009587,1009588,1009589,1009590,1009591,1009592"]