HostingCon 2014 - Край на конференцията и начало на...

HostingCon 2014 - Край на конференцията и начало на...

Location: 42.8710697 latitude / -77.8856212 longitude

Target: Най-голямата конференция за хостинг доставчици в света!

Mission: Нови партньорства, нови услуги, обмяна на опит и най-добри практики в областта на IT технолгиите. Екипът на ICN.BG стана част от това мащабно събитие с идеята да проследи лично развитието на хостинг бранша, да се срещне с компании като cPanel, OnApp, CloudFlare, IBM, Symantec, Parallels, Softlayer, Spam Experts и още много приятели!

Защо го правим: За да предоставим най-доброто на вас – нашите клиенти!

photo 1Всяка година HostingCon предлага различна информация и емоция на участниците. Някои неща обаче през годините се запазиха и се превърнаха в традиция. Първото е, че всяка година поне двама души говорят за това как хостинг компаниите ще успеят да победят доминацията наложена от Amazon в областта на уеб услугите. Втората дискусия, без която не преминава нито едно издание на HostingCon e продължаващото конвергиране на хостинг индустрията – ясно отличимите разлики между споделеният хостинг, наетите сървъри и управляемите наети машини все повече се приливат и се създават все по-иновативни услуги, които всячески клонят към клауда като най-надеждно решение.

Събитието носи и пикантни новини, например винаги има слухове за сливане на няколко американски хостинг компании в една.

Да поговорим за растежа на пазара?

2Общото усещане на всички хостинг доставчици и то не само от Европа, а в световен мащаб е, че растящият пазарен сегмент към момента са средните по големина клиенти. Това в повечето случаи са клиенти, които към момента са използвали хостинг решение от по-ниския ценови сегмент, но внимателно са проучвали и следели тенденциите в клауд услугите и вече са готови да започнат да използват такива. Интересно е, че голяма част от печалбите от клауд услуги в Америка например идват от стартиращи бизнеси или компании, наречени born-on-cloud.

Както и на WHD 2014, така и на HostingCon oсобено внимание се обърна на нови теми, а именно сигурността на данните. Хостинг доставчиците обсъдихме как ще се промени бизнеса след разкритията на NSA САЩ. „Следващата студена война ще е тази на криптирането на данните, срещу надзора, който правителството на САЩ осъществява над хората“, каза Christian Dawson от ServInt and the Internet Infrastructure coalition.

А как стои въпроса в Европа?

photo 3Interxion заяви, че колокацията като услуга и бизнес в Европа върви изключително добре и се характеризира със стабилност и растеж, за разлика от същия в САЩ. JF van der Zwet, маркетинг мениджър на компанията, каза че предизвикателството е все повече големи компании да избират колокацията като „тяхната“ услуга, което ще даде стабилен ръст на услугата.

Според лекторите на HostingCon бъдещето на надеждния хостинг със сигурност се крие някъде измежду облаците. Най-обсъжданите теми засягаха cloud технологиите и тяхното предстоящо развитие. Към момента в Европа няма един лидер в областта на клауд услугите, който да се отличи от останалите, защото всяка страна е уникален пазар със свои характеристики.

"Бъдещето на облачните услуги са хибридни облаци", каза Ashar Baig, директор развойна дейност на GigaOM. 55% от хостинг доставчиците на управляеми услуги ще предлагат хибридни или мулти-клауд услуги през следващите 2-3 години. За пет години хибридният облак ще бъде едно от най-търсените решения.

В края на конференцията нашия маркетингов екип получи полезна информация от лекцията на Макико Ара от Total Product Marketing, която сподели своя дългогодишен опит и наблегна на темата за важността на маркетинга в една компания. Според Ара, доверието на потребителя е по-ценно от всичко останало. Тя разкри идеята на емоциите с пример за успешните хостинг доставчици, които влагат и продават емоция, която помага на клиентите да разберат какви са продуктите и какво могат да получат и постигнат чрез използването им.
Другият фактор за успешна продажба е креативността, която за жалост често се пренебрегва. Липсата на креативност и иновативност може да бъде пагубна за всеки бизнес. Но преди всичко, основния въпрос, който всеки доставчик на услуги трябва да си зададе, за да удовлетвори нуждите на своя бъдещ клиент е: "Какво продавам и какво иска моя потенциален потребител? "

Етикети: #managed-cloud #cloudflare #ibm #parallels #klaud-uslugi #hostingcon2014 #hostingcon #softlayer #spam-experts #symantec #cpanel #naeti-sarvari #cloud #kolkatsiya #upravlyaem-klaud #onapp