Да помогнеш с всичко, което правиш – достойният избор

Да помогнеш с всичко, което правиш – достойният избор

Позволявам си да пиша този пост от първо лице, защото искам да ви разкажа за начина, по който ме докосна една история. Надявам се, че ще успея да докосна и теб, драги читателю.

Преди няколко месеца случаят ме срещна с Теодора Симеонова, мениджър „Маркетинг и фондонабиране“ във фондация „За Нашите Деца“. Минути след като се запознахме, аз седях с насълзени очи и слушах покъртителните подробности за изоставените деца в България. До края на деня бях решила, че фирмата, в която работя, ICN.Bg, трябва да подкрепи усилията на тези благородни хора.

Така се роди съвместната ни едномесечна дарителска кампания „Подкрепа за всяко дете“, с която да съберем средства за каузата бебета в риск да не бъдат изоставени. Стартирахме я навръх Международния ден на семейството, 15 май. В рамките на един месец отчислявахме 5% от нетната стойност на всеки продаден хостинг пакет, за това да има по-малко майки, които изоставят бебетата си в социални домове.

Какво постигнахме?
От продажбите на хостинг в този период успяхме да съберем средства, с които да помогнем за това 7 бебета в риск да имат семейство. Даряваме средства за закупуване на пакети, включващи най-необходимото за посрещане на едно новородено бебе – памперси и бебешка храна, бебешка козметика, дрешки за новородено, биберони, спален комплект и др. С тези пакети ще бъдат подпомогнати родители с ограничени финансови възможности и които не могат да посрещнат нуждите на бебето след изписването.

Може да бъде и още по-добре...
Пламът, с който хора като Теодора Симеонова и директора на фондацията Иванка Шалапатова вършат работата си, е страхотно заразителен. Не може да останете безразлични към съдбата на едно дете, което се появява на света без да е желано или пък родителите му смятат, че би имало по-добър живот далеч от тях. А за да откажеш майката от първоначалното й намерение да изостави бебето, освен редица лични качества, изисква и чисто финансова подкрепа. Затова решихме да удължим кампанията с още месец.

Защо го направихме?
Освен че ползваме собствен ресурс и създаваме ситуация, в която всеки печели, движещ мотив за нас е надеждата, че с тази кампания помагаме за това майки, които са принудени да изоставят децата си, да променят решението си и да задържат своите новородени бебета. Достойният избор за нас е да помогнеш с всичко, което правиш. А да помогнеш за това 7 бебета да растат в здрава и пълноценна среда ни носи невероятно удовлетворение.

Инициирах тази кампания, трогната от работата на специалистите на фондация „За Нашите Деца“, които заедно с екипите на най-големите родилни отделения в София и Пловдив се борят всеки ден за предотвратяване на постъпването на новородени бебета в институции. За последните 3 години тези неуморни жени са помогнали на над 600 майки да не изоставят бебетата си. Няма по-голям мотиватор от това да знаеш, че правиш добро.

Така че, драги читателю, усилията продължават и ти благодаря за това, че и ти не оставаш безразличен!

*Гергана Кузманова
Маркетинг мениджър ICN.Bg
*