Да овладееш социалните мрежи, или един ден на семинара Social Me

Да овладееш социалните мрежи, или един ден на семинара Social Me

Да овладееш социалните мрежи е все едно да овладееш карането на сноуборд или някой друг екстремен спорт... Деликатна задача, която изисква комбинация от отлично познаване на околната среда, майсторство над оборудването, техническа подготовка, желязна дисциплина, надмогване на всички предразсъдъци и донякъде умение за общуване с лавини. Независимо дали лавините са от хейт или от ентусиазирани фенове...

1logo-350px-transperantICN.Bg за пореден път с гордост подкрепи инициативата на родните специалисти от Social Me, които успешно катерят предизвикателни върхове в комуникацията. А те за пореден път ни показаха, че в България има мислещи и кадърни хора, които не само познават тънкостите на маркетинга, но имат желание да споделят знанията си по интригуващ и забавен начин. А и може ли да е иначе, когато тема на семинара е Google+ vs Facebook?!

Емоционалната и информативна презентация на Ален Попович можеше да вдъхнови всеки, който има каквито и да било опасения да поеме по социалната пътека. Според Ален в основата на успеха на всяка кампания в социалните мрежи е емоционалният персонален подход. Звучи елементарно, но често бизнесът пренебрегва факта, че хората не общуват с брандове, а с хора или колкото по-човешки подход придадем на своята кампания, толкова по-големи ще бъдат и шансовете ни за успех. Защото в крайна сметка и след 50 години хората ще харесват и мразят по същия начин, само каналите за общуване ще бъдат други.

Още с началото на презентацията си Иво Илиев провокира посетителите на семинара с въпроса "Колко от аудиторията си сте готови да загубите?" в комуникацията, посочвайки, че не масовата публика е важна в социалните мрежи, а тясно и прецизно таргетиранта, активна "армия от фенове". Същевременно, Иво обърна внимание, че негативните реакции в социалните мрежи - любимият на всички ни "хейт" не е загубена кауза, а потенциална възможност за корегиране на грешки и проблеми в комуникацията. Не можем да не се съгласим с Иво, че в съвременната "икономика на харесването", бизнесът трябва да бъде социално-ориентиран.

Евгени Йорданов не скри пристрастието си към Google+, което определи като "стокхолмски синдром", и предвеща на мрежата сериозен успех сред потребителите, особено след пускането на бизнес профилите. Като SEO специалист, Евгени ни запозна с основата на оптимизацията за двете социални мрежи, като подчерта, че независимо от канала на комуникацията, важно е да изградим доверие с клиента, базирано на разговор.

И накрая, щастливи сме, че сбъднахме мечтата на Ивайло Недков да посети семинара Social Me #5. Ивайло се включи в играта ни за безплатен пропуск за събитието и сега има точните инструменти за успешни онлайн кампании, каквито екипът ни му пожелава.

Етикети: #facebook #sotsialni-mrezhi #marketing #social-me #podkrepa #prodazhbi #komunikatsiya #seminar